Toen ik naar de spoor liep en ik mijn OV-chipkaart langs het paaltje deed, piepte het als normaal. Maar toen ik eenmaal in de trein zat vertelde de conducteur mij dat ik niet in-gecheckt was, en dat ik op Weesp dat moest doen. Toen ik het bij Weesp deed, werd er 20eur van mijn OV-chipkaart afgenomen. Ik had gehoopt dat ik via NS.nl het geld zou kunnen terug vragen, maar het mailtje terug verteld mij alleen maar dat het rit van Schiphol naar Weesp 5,10eur kost.
Is er een manier om het geld terug te krijgen? Want ik heb natuurlijk het vlieg-ticket/aankomst tijd en treinrit tijden als bewijs. En ik neem aan dat het een defect in-check paal is op Schiphol, want hij maakte de juiste geluid en wees groen.
Alvast bedankt
Beste antwoord door Maxi on the trains
U kunt NS bellen (optie 2), uw probleem nog een keer uitleggen en dan kunnen ze nauwelijks zeggen dat u niks terugkrijgt. Via mail is NS niet de beste, ze zijn bij mail meestal van het zo veel mogelijk mails afwerken en minder echt meedenken. Hopelijk helpt dit u iets
Bekijk origineel