beantwoord

in uit checken

• 12 december 2015
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Kreeg vandaan een mail van NS Extra dat ik zondag 6 december Via deze service hebben we gesignaleerd dat u onlangs mogelijk vergeten bent in of uit te checken tijdens een reis met NS. Daardoor is het instaptarief van uw saldo afgeschreven. Het verschil tussen het instaptarief en de prijs van uw treinreis geven wij graag aan u terug. Maar volgens mij heb ik dat wel gedaan ...nu moet ik een formulier in vullen dat doe ik en dan krijg ik te lezen er is geen overeen komst met mijn ov kaart. is dit dan een vergissing.
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 december 2015, 12:13

Hoi Alda, jammer om te lezen dat dit voor verwarring zorgt. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn 24/7 telefonisch (030 751 51 55) en via Twitter (@NS_online) bereikbaar. Zij kunnen kijken of er ergens een in- of uitcheck mist. Je zou dit ook zelf kunnen nagaan in je reishistorie op je MijnNS account.
Bekijk origineel

4 reacties

Ja ik zag dat al zelf in mijn reis history toch voor alle zekerheid maar even gebeld was ook daar te zien dat ik gewoon uit en in gecheckt ha maar bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb dit ook een keer gehad. Het probleem was dat de registratie van de transactie bij het uitcheckpaaltje pas een paar dagen later door Translink in het systeem werd geregisteerd waardoor het systeem tijdelijk wel een check-in maar geen bijbehorende check-uit zag en daarom zo'n email stuurde. Na een paar dagen verscheen de check-uit alsnog in het systeem. Dus als de check-uit op je overzicht zichtbaar is kun je de email negeren.
Nu dat heb ik al gedaan en daar zie ik niets vreemds dus ik bel wel even lijkt me dan verstandiger.
bedankt voor de reactie.
Hoi Alda, jammer om te lezen dat dit voor verwarring zorgt. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn 24/7 telefonisch (030 751 51 55) en via Twitter (@NS_online) bereikbaar. Zij kunnen kijken of er ergens een in- of uitcheck mist. Je zou dit ook zelf kunnen nagaan in je reishistorie op je MijnNS account.

Reageer