beantwoord

Kiosk personeel onaardig bij inleveren koffiebon

• 23 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 742 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist een minder leuke ervaring meegemaakt bij Kiosk toen ik de coupon voor een gratis kop koffie wilde inleveren. Dit was op station Zaandam.

Ik had de coupon in zwart-wit geprint, omdat het toch alleen maar om de barcode gaat. Toen ik hem inleverde zei de mevrouw meteen dat het een kopie was, omdat ie niet in kleur was geprint. Ze vroeg of ik thuis geen kleurenprinter heb. Ook kwam ze met het argument dat ik hem groter had moeten printen, omdat de barcodescanners het formaat vanuit de e-mail niet kunnen lezen. Ze probeerde de code meerdere keren handmatig in te toetsen, maar dit mislukte een paar keer. Omdat er meerdere mensen achter mij in de rij stonden, kwam er iemand op een andere kassa bij. Deze nieuwe mevrouw zei direct dat de coupon eigenlijk niet aangenomen had mogen worden. Ik heb gelukkig wel mijn koffie ontvangen, maar het was een zeer onprettige ervaring, terwijl ik nooit eerder bij Kiosk problemen heb gehad.

Kan dit toegelicht worden?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 26 augustus 2016, 01:25

Kiosk biedt excuses aan voor de onaardige behandeling. Bij een volgende campagne zullen we kijken of er verbeteringen door te voeren zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op ons forum Rubueno! Wat een nare ervaring en wat goed dat je dit met ons deelt. Ik ga het bespreken met de Kiosk en kom er op terug.
Dag Klaas-Jan. Bedankt voor je bericht. Ik wacht het af.
Reputatie 4
Badge
Ik heb de bon uit voorzorg wat groter afgedrukt omdat het vorige keer (bij NS Extra proef) gedoe gaf bij de kiosk. De barcode wordt bij printen met een inkjet printer te wazig op het originele formaat.

De klacht over dat een 'kopie' niet is toegestaan is natuurlijk kolder omdat je hem zelf moet printen. Volgende keer maar bonnen per post versturen? Die extra kosten wegen vast op tegen het misbruik nu de bon voor iedereen te vinden en printen is.
Tot wanneer loopt deze actie?
Reputatie 4
Badge
Tot en met 31 augustus. De bon staat op http://images.direct-email.nl/ns/20160606_NSE_Uitnodigingsmails/NS_EXTRA_bon_koffie.jpg
Kiosk biedt excuses aan voor de onaardige behandeling. Bij een volgende campagne zullen we kijken of er verbeteringen door te voeren zijn.

Reageer