beantwoord

Klassewissel

• 10 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Onlangs heb ik een vragenlijst ingevuld waarin onder andere werd geschreven dat een klassewissel nog in de trein zou kunnen worden geactiveerd. Ik heb toen begrepen dat dat ns-extra was. Ik heb me daarvoor aangemeld naar vind niks over klassewissel. Wel over upgrade cadeautjes. Hoe zit dit nu?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 oktober 2016, 21:10

Welkom op het NS Serviceforum wiegmant. Voor meer informatie over NS Extra kun je hier klikken.

Soms krijgen de reizigers die zich hebben aangemeld voor NS Extra een extraatje. Dat kan een upgrade 2-1 zijn.

Het upgraden ín de trein staat hier volgens mij los van en het komt mij ook niet bekend voor, maar wellicht heb ik iets gemist.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum wiegmant. Voor meer informatie over NS Extra kun je hier klikken.
Soms krijgen de reizigers die zich hebben aangemeld voor NS Extra een extraatje. Dat kan een upgrade 2-1 zijn.
Het upgraden ín de trein staat hier volgens mij los van en het komt mij ook niet bekend voor, maar wellicht heb ik iets gemist.
Reputatie 7
De enige upgrade ín de trein is die van een business card, maar dat kost geloof ik 25 euro, die achteraf verrekend wordt.

Reageer