beantwoord

Klopt het dat je in de NS Xtra app niet kan zien dat je tussen Roosendaal en R'dam niet kan rezien?

• 25 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Ik heb mn moeder lichtelijk in paniek, dat ik haar verkeerde reisinformatie heb gegeven. Terwijl ik er vanuit ga dat dit soort info via de Xtra app zichtbaar zouden moeten zijn.
icon

Beste antwoord door Slidestops 25 augustus 2017, 20:21

Als je de reis invoert in de app komt er gewoon uit dat er geen treinverkeer is i.v.m werkzaamheden en dat je moet reizen via Breda.

Vandaag kun je nog wel met de internationale (vertrek xx.13 in Roosendaal) direct naar Rotterdam, morgen niet meer.

Morgen gaat alles via Breda en de HSL, je doet er dan van Roosendaal naar Rotterdam ongeveer 10 minuten langer over.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Als je de reis invoert in de app komt er gewoon uit dat er geen treinverkeer is i.v.m werkzaamheden en dat je moet reizen via Breda.

Vandaag kun je nog wel met de internationale (vertrek xx.13 in Roosendaal) direct naar Rotterdam, morgen niet meer.

Morgen gaat alles via Breda en de HSL, je doet er dan van Roosendaal naar Rotterdam ongeveer 10 minuten langer over.
Ja ik heb mijn moeder ook gezegd met de 20.13 te gaan... maar ze zegt dat die ook niet rijdt. Kan ook aan haar liggen hoor... daarom stel ik hier de vraag. Ligt het aan de app of aan mn moeder ??
Reputatie 7
Die van 20.13 heeft wel gereden : https://www.ovtijden.com/arnu/rl/9263/2017-08-25T20:13:00+0200 met vertraging.

De 21.13 is inderdaad wel uitgevallen.
ok dankje!

Reageer