Korting NS extra Schiphol?

  • 16 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 274 Bekeken

Ik heb al meerdere pogingen gedaan een kortingscode te bemachtigen van de NS Extra actie naar Schiphol. Lukt niet. Ik krijg steeds de link om me aan te melden bij NS Extra, en ik ben al aangemeld, anders had ik die mail immers niet gekregen?
Hoe kom ik aan die kortingscodes?

9 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Via de klantenservice kunnen ze wellicht nog helpen aan nieuwe codes (bellen met 030 751 5155 is het handigst).

Ik had er toen 10 besteld (en binnen een minuut binnen!) omdat het links en rechts hopeloos mis ging, en heb ze toen per stuk (via privéberichten) uitgedeeld aan anderen die het ook niet lukte.

Onlangs hebben die mensen ook nog nieuwe codes gekregen per e-mail wegens een storing/ongeldige codes verzonden, maar dat was volgens mij een andere actie.

Omdat het inmiddels al 6 weken later is, en de actie al lang voorbij is wil ik ze hier wel geven (te verzilveren tot 31 augustus). Kijk maar welke er nog ongebruikt zijn...

Jouw codes van elk station in Nederland naar Schiphol:
2e klas:
JV7WE4YJ3SD7D
JX7E56TM2E5E3
JKA5PD8YR8PZ4
J3BR85W4AR3X6
JE8234MR6WZ42

Jouw codes van Schiphol naar elk station in Nederland:
2e klas:
J5HB8FJ6YT75C
JKR4FU3XX5DP3
J378P4WT4A3P3
JJA8BT27SF74Z
JE6M3H3B23DC8

Verzilveren via:
ns.nl/producten/s/enkele-reis-naar-Schiphol-2e-klas
ns.nl/producten/s/enkele-reis-vanaf-Schiphol-2e-klas

Geen garantie dat ze werken dus, maar niet gebruiken is zonde!
Hallo EllenTH, welkom op onze Community!

Als het goed is staat in de mail die je hebt gekregen een link naar de bestelpagina. Als ik het goed begrijp krijg je als je hier op klikt de melding om je aan te melden bij NS Extra? Kun je nog iets met de codes van Robert B. Anders ga ik even voor je kijken of we dit op een andere manier op kunnen lossen.
Hallo,
Bedankt voor de reacties! Ik heb inmiddels per telefoon nieuwe codes ontvangen. Dame aan de telefoon was zeer behulpzaam, maar had nog geen klachten vernomen over de actie (?).
Fijn dat het zo is opgelost EllenTH!
geprobeerd van de zomerdeal ticket Schiphol gebruik te maken. Link werkt niet. Klantenservice gebeld (Tamar). Deelde mee dat de tickets op zijn. Waarom wordt dit dan niet aangegegeven bij het doorklikken op de link. Ben NS extra lid en krijg vervolgens (in verschillende browsers) een niet functionerende pagina. Geen goede marketing / communicatie tot nu toe. Hoe kom ik alsnog aan deze tickets...
Goedenavond SimonD en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet te zeggen wat er mis gaat bij de link, maar ik merk het probleem via mijn eigen mail ook! Ik zal hier in ieder geval een melding van maken bij onze NS Extra specialisten, zodat ze hiernaar kunnen kijken.

Wat betreft de melding van mijn collega, voor zover ik weet (heb het ook nog even nagevraagd) zijn die code's zeker niet op. Waarom deze informatie dan gegeven is weet ik zo niet.

Gelukkig kunnen wij je nog helpen met code's! Je mag mij daarvoor een privébericht sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres. Ik moet daarbij wel toevoegen dat mijn dienst over een half uur ten einde loopt en ik pas donderdag weer actief zal zijn op de Community. De kans is groot dat ik dus vandaag niet meer toekom aan je bericht! Als het geen probleem is om tot donderdag te wachten, dan zie ik je bericht graag tegemoet. Mocht je toch liever eerder geholpen willen worden, dan kun je het beste even een berichtje sturen op Twitter of Facebook!
Badge +3
Die actie is al lang afgelopen, of hebben ze hem opnieuw leven ingeblazen?

Ligt er een beetje aan van wanneer die mail van NS Extra was, en op 20 juli hebben ze ook nog nieuwe codes verstuurd.

Maar als het niet lukt via Klantenservice of privébericht aan een moderator zijn er nog wel codes te krijgen. Wel verzilveren vóór 31 augustus volgens mij.
De actie loopt op dit moment nog steeds, kortingscodes zouden dus ook nog steeds aangevraagd moeten worden. Zoals ik al vermoedde bleek dit een fout te zijn, die is bij deze opgelost!

@SimonD Ik heb dit ook al gestuurd als reactie op jouw privéberichten, maar bij deze nogmaals. Aangezien de link in de e-mail nu gewoon weer werkt zou ik je willen vragen om de code's via die weg aan te vragen. Zou je willen laten weten wanneer dat gelukt is?
Ik heb geen reactie meer ontvangen van SimonD dus ik ga ervan uit dat het hem alsnog gelukt is om de code's aan te vragen. Gezien de actie liep t/m 31 augustus zijn de code's vanaf nu niet meer bruikbaar.

Reageer