beantwoord

Kortingsbon

• 14 januari 2016
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Wat moet ik met een gratis kortingsbon van 2,50 euro welke ik te laat voor mijn verjaardag via de mail van de ns krijgt om bij een AKO winkel te verzilveren, terwijl er in de hele omgeving in Roosendaal geen AKO winkel is te vinden, hadden ze niet beter kunnen kijken of er zo, n winkel in de buurt was. Leuk geprobeerd, maar voor mij kan de bon in de prullebak, bedankt voor het te late verjaardags kadootje NS.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 14 januari 2016, 20:26

Hoi Govertje, welkom op het NS Serviceforum. Jammer dat je ons cadeautje niet leuk vindt 😞. De kortingsbon kan verzilverd worden bij een AKO winkel op het station. Misschien dat je binnenkort nog een keer gaat reizen en hem dan ergens onderweg kunt verzilveren? En anders mag je hem inderdaad weggooien of er iemand anders blij mee maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Govertje, welkom op het NS Serviceforum. Jammer dat je ons cadeautje niet leuk vindt 😞. De kortingsbon kan verzilverd worden bij een AKO winkel op het station. Misschien dat je binnenkort nog een keer gaat reizen en hem dan ergens onderweg kunt verzilveren? En anders mag je hem inderdaad weggooien of er iemand anders blij mee maken.
Het is natuurlijk de bedoeling van NS om u vaker in de trein te krijgen, dus dat u de trein naar bijvoorbeeld Tilburg of Dordrecht neemt om daar uw kortingsbon te gebruiken.

Reageer