beantwoord

Kortingsbon bol.com

Een vriend van mij heeft van de NSvia een mail een kortingsbon van Bolcom á € 15 ontvangen. Heb ik deze mail gemist? Of komt deze nog?
icon

Beste antwoord door 14 september 2015, 20:35

De (meeste) deelnemers aan het programma NS Extra hebben vorige week een presentje van NS ontvangen. Er zijn verschillende cadeautjes aangeboden.

Mensen die niet deelnemen aan NS Extra krijgen sowieso niets. Doe je daaraan wel mee, dan ontvang je binnenkort wellicht nog een ander presentje.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Een vriend van mij heeft van de NSvia een mail een kortingsbon van Bolcom á € 15 ontvangen. Heb ik deze mail gemist? Of komt deze nog?
Dit is onderdeel van het NS Extra programma en iedereen die zich daarvoor heeft ingeschreven ontvangt persoonlijke aanbiedingen/kadotjes.
De (meeste) deelnemers aan het programma NS Extra hebben vorige week een presentje van NS ontvangen. Er zijn verschillende cadeautjes aangeboden.

Mensen die niet deelnemen aan NS Extra krijgen sowieso niets. Doe je daaraan wel mee, dan ontvang je binnenkort wellicht nog een ander presentje.
ik heb inderdaad een ander presentje gekregen. Een dag 1e klas reizen i.p.v. 2e klas. Maar daar maak ik geen gebruik van. Jammer ik had de kortingsbon heel goed kunnen gebruiken
Volgens mij (ik ben er niet zeker van) is het bol.com-cadeautegoed alleen verstrekt aan mensen die al 10 jaar een abonnement eerste klasse bezitten. Ik kreeg het ook, maar was ook blij geweest met een overgangskaart 2-1. Het is immers geen recht dat je wat krijgt, maar puur een extraatje.

Reageer