beantwoord

Kortingscode

  • 16 februari 2018
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Wij hebben 2 Valentijns Kortingscodes ontvangen ,maar de ene werkt wel ,maar de andere geeft steeds aan Code niet goed!
We worden er gek van!
icon

Beste antwoord door Slidestops 16 februari 2018, 12:20

Je kunt het best even contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen even meekijken. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.

Zorg er wel even voor dat je de codes bij de hand hebt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Je kunt het best even contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen even meekijken. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.
Zorg er wel even voor dat je de codes bij de hand hebt!
Welkom op het Serviceforum, Khyra.

Wat een vervelend probleem! De snelste manier om het op te lossen is via 1 van de kanalen die Slidestops aangeeft. Laat je ons weten of het gelukt is?
Hallo ,Ik wil mijn excuus aanbieden voor mijn klacht over de Valentijns Kortingscodes !
Na nog eens geprobeerd te hebben de code in te voeren ,bleek ik de S in plaats van de 5 te hebben in getoetst.
DOM DOM ! Ja dat krijg je als ouder wordt hè ( 72 ) Haha !
Daarom nogmaals EXCUUS .
Foutje, moet kunnen ;)

Geen probleem! Fijn dat de code het toch doet!

Reageer