Kortingscode gratis twee maanden Kobo e-bookabonnement werkt niet | NS Community
beantwoord

Kortingscode gratis twee maanden Kobo e-bookabonnement werkt niet


Naar aanleiding van mijn deelname aan de NS Extra Vakantiequiz krijg ik een Kobo Plus ebook-abonnement voor twee maanden gratis. Superleuk natuurlijk!

Alleen krijg ik telkens bij het invoeren van de betreffende kortingscode een melding dat deze niet juist is. Ik heb deze code uiteraard gekopieerd van de pagina waarnaar de button in het betreffende e-mailbericht verwijst.

Ik hoor graag hoe ik alsnog gebruik kan maken van het tijdelijke gratis ebook-abonnement. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 July 2019, 11:58

Bekijk origineel

19 reacties

Als het zo simpel was.... Nee Daniël, als het 2 x niet werkt, werkt het ook de 3e keer niet.

Ook het inloggen voor dit forum werkt nu vreemd. Ik heb eerst een account aangemaakt en de bijfdrage hierboven geleverd, maar toen ik op jou wilde reageren werd ik geweigerd - Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord combinatie. - Hoe verklaar je dàt?
Alleen via een omweg lukt het nu dus toch, want zoals je ziet heb ik er een gevonden, maar mijn inloggegevens moeten toch gewoon kloppen als ik er nèt nog mee kòn inloggen?
Reputatie 2
Jammer, dat arrangement Berlijn heb ik NIET gewonnen met de vakantiequiz, maar wel die 2 maanden gratis e-books lezen. Ook leuk toch, DACHT ik. Maar hoe leuk dat ook leek: ik ben intussen al 3 weken bezig zonder nog één boek te hebben kunnen downloaden. Bol.com verwees me terug naar NS. Die wachtte héél lang met een nieuwe code terwijl de tijd dringt, en die kreeg ik eindelijk vandáág. Bol.com herkent de code (de 1e keer trouwens óók) en verwelkomt me meteen maar toch blijkt ook nù de code niet daadwerkelijk te functioneren... Na uitgebreid overleg met bol.com vanmiddag, gaat DIE nu hùn TD van KOBO-PLUS met NS laten overleggen over WAT er nu eigenlijk misgaat, want zo is dat gewin toch één grote pure frustratie ?
Gewoon weer een nieuwe code aanvragen, en klacht indienen lijkt me het beste!
Jammer, dat arrangement Berlijn heb ik NIET gewonnen met de vakantiequiz, maar wel die 2 maanden gratis e-books lezen. Ook leuk toch, DACHT ik. Maar hoe leuk dat ook leek: ik ben intussen al 3 weken bezig zonder nog één boek te hebben kunnen downloaden. Bol.com verwees me terug naar NS. Die wachtte héél lang met een nieuwe code terwijl de tijd dringt, en die kreeg ik eindelijk vandáág. Bol.com herkent de code (de 1e keer trouwens óók) en verwelkomt me meteen maar toch blijkt ook nù de code niet daadwerkelijk te functioneren... Na uitgebreid overleg met bol.com vanmiddag, gaat DIE nu hùn TD van KOBO-PLUS met NS laten overleggen over WAT er nu eigenlijk misgaat, want zo is dat gewin toch één grote pure frustratie ?
Dat zou heel goed kunnen, dank voor je reactie👍
BabetteB, dat kan komen omdat je al eens een gratis proefperiode van 1 maand bij Kobo hebt gehad. Kan dat kloppen? Dan krijg je inderdaad maar 1 maand.
mijn code werkt wel, maar slechts voor 1 maand en niet zoals NS aanbiedt voor 2 maanden, kan ik dat nog ergens wijzigen?
We hebben na aanleiding van de storing nieuwe codes ontvangen en die kunnen via eerder genoemde kanalen verkregen worden. Dat is wat we gedaan hebben voor onze reizigers, JajN.
Inderdaad is de kortingscode niet te gebruiken ; mogelijk kan de NS een seintje geven aan KOBO zodat zij wel het aangegeven voordeel gemakkelijk kunnen aanmaken in de kobo app.
dit kost teveel moeite .
NS doe eens iets voor je klanten.
Reputatie 1
Ik geef het op. Op de chat wordt gezegd dat de codes wel geaccepteerd worden. Ik bedank voor zo’n cadeautje voortaan.

Goedemorgen SoSandra en Holleman,

Via onze klantenservice kan de code inmiddels worden gecontroleerd en eventueel worden vervangen. Je kan via Twitter, Facebook, chat of telefoon op 030 7515155 contact opnemen.
Zoals ik al geschreven had, wat u misschien niet heeft gelezen, heb ik via de chat al een nieuwe code gehad die ook niet geaccepteerd werd.


De juiste vervangende code's zijn pas sinds kort beschikbaar. Het lijkt mij dat je de verkeerde code hebt ontvangen. Je kan contact opnemen voor de juiste code, mijn excuus!
Reputatie 1
Goedemorgen SoSandra en Holleman,

Via onze klantenservice kan de code inmiddels worden gecontroleerd en eventueel worden vervangen. Je kan via Twitter, Facebook, chat of telefoon op 030 7515155 contact opnemen.


Zoals ik al geschreven had, wat u misschien niet heeft gelezen, heb ik via de chat al een nieuwe code gehad die ook niet geaccepteerd werd.
Goedemorgen SoSandra en Holleman,

Via onze klantenservice kan de code inmiddels worden gecontroleerd en eventueel worden vervangen. Je kan via Twitter, Facebook, chat of telefoon op 030 7515155 contact opnemen.
Helaas ook een code ontvangen voor kobo ebooks die niet geactiveerd kan worden . Heel jammer hopelijk komen jullie met een oplossing !
gr
Holleman
Hallo SoSandra,

Erg vervelend dat je niet gebruik kan maken van de code die je hebt! Het probleem is bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra er meer bekend is, zal ik het laten weten.
Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Prima dat je ( @SoSandra ) er zo over denkt, maar het maakt nogal een verschil of je gegevens invult voor de aanvraag van bv een NS abonnement of mee doet aan een zuiver commerciële enquête met "gratis" cadeaus.

De echte consumentenforums, zoals Radar forum, staan vol met de gevolgen van het delen van (veel) privé data.
Deze gegevens zijn in de commerciële wereld gewoon geld waard, ter info, meer dan je Kobe abbo waard is.......
Dat heeft niets met de digitale wereld anno 2019 te maken, dan begrijp je er helaas niets van.


Ik denk dat we heel goed weten wat we doen, daar hoeft u zich niet druk om te maken.
Reputatie 7
Badge
Prima dat je ( @SoSandra ) er zo over denkt, maar het maakt nogal een verschil of je gegevens invult voor de aanvraag van bv een NS abonnement of mee doet aan een zuiver commerciële enquête met "gratis" cadeaus.

De echte consumentenforums, zoals Radar forum, staan vol met de gevolgen van het delen van (veel) privé data.
Deze gegevens zijn in de commerciële wereld gewoon geld waard, ter info, meer dan je Kobe abbo waard is.......
Dat heeft niets met de digitale wereld anno 2019 te maken, dan begrijp je er helaas niets van.

Superleuk natuurlijk!Realiseer je wel dat je in ruil voor dit "superleuke abbo" een hele berg privecy weggeeft aan commerciële partijen welke dat natuurlijk gaan gebruiken. Realiseer je ook dat deze gegevens nog jarenlang overal kunnen opduiken........


Dat realiseer ik me uiteraard. Maar tegenwoordig is dat eerder regel dan uitzondering, dus ongeacht waar je online je persoonlijke gegevens moet achterlaten, weet je dat het voor andere doeleinden gebruikt zal worden. Welkom in de digitale wereld waar anno 2019 privacy een rekbaar begrip is.
Reputatie 1
Ook ik heb een Kobo Plus abonnement gekregen via de NS Extra Vakantiequiz. Nadat de eerste code niet geldig bleek te zijn, heb ik van NS een nieuwe code gekregen. U raadt het al, ook deze is ongeldig!
Jammer, ik had me al verheugd op wat nieuwe boeken om op de e-reader te zetten.
Kan NS hier een oplossing voor aandragen?
Reputatie 7
Badge
Superleuk natuurlijk!

Realiseer je wel dat je in ruil voor dit "superleuke abbo" een hele berg privecy weggeeft aan commerciële partijen welke dat natuurlijk gaan gebruiken. Realiseer je ook dat deze gegevens nog jarenlang overal kunnen opduiken........

Reageer