beantwoord

kortingscode inwisselen

• 20 december 2018
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb via NS Extra leuke aanbieding gekregen voor avondretour. Maar de kortingcode wordt niet geaccepteerd!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 december 2018, 18:05

Goedenavond sammetje en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat dit niet werkt! Begrijp ik het goed dat je wel het in de e-mail beschreven proces volgt? Als in de kortingscode pas invullen bij de stap 'Gegevens controleren' via de link 'Vul hier je kortingscode in'? Mocht dat het geval zijn en je alsnog niet verder kunt, zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan voor je kijken wat er precies aan de hand is. Contact met onze Klantenservice gaat het snelst via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond sammetje en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat dit niet werkt! Begrijp ik het goed dat je wel het in de e-mail beschreven proces volgt? Als in de kortingscode pas invullen bij de stap 'Gegevens controleren' via de link 'Vul hier je kortingscode in'? Mocht dat het geval zijn en je alsnog niet verder kunt, zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan voor je kijken wat er precies aan de hand is. Contact met onze Klantenservice gaat het snelst via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Heb klantenservice gebeld en die adviseerde me uit te loggen en kwartier later opnieuw te proberen. Kreeg toen wederom melding dat kortingscode niet werd geaccepteerd (terwijl ik hem had gekopieerd uit mail, zonder spaties). Uiteindelijk maar avondretour zonder korting genomen, die 4 euro verschil is geen ramp maar het blijft eigenaardig. Kan het aan de browser liggen?
Ik zie helaas dat er meer reizigers zijn die problemen hebben met E-tickets in het algemeen en het activeren van de couponcode in het bijzonder. Mocht je nog restitutie willen voor de extra kosten dan kun je de Klantenservice benaderen, zoals Stijn NS al adviseerde.

Reageer