beantwoord

Kortingsode werkt niet

• 8 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb een mail gekregen met een kortingscode voor een 1e klas dagkaart
als ik deze probeer te verzilveren dan meld deze dat de code gebruikt is of ongeldig is.
Kan ik een nieuwe code krijgen?
icon

Beste antwoord door Brian NS 9 augustus 2016, 15:30

Beste pronkie001,

Ik heb de code ontvangen en geprobeerd deze te verzilveren, dat lukt gewoon. Als je de code hier invult zie je dat je een Dagkaart 1e klasse kunt aanmaken.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste pronkie001,

Welkom op het NS Serviceforum. Is het echt een code voor een 1e klasse Dagkaart of een upgrade voor de 1e klasse? Hoe heb je deze code gekregen?
Via de mail van de ns.

We zijn blij dat u al meer dan 10 jaar met een NS-abonnement reist en hopen dat u dit met veel plezier doet. We willen u als trouwe klant èn als deelnemer aan NS Extra graag bedanken met een cadeautje.

Dagkaart 1e klas cadeau
U ontvangt van ons een Dagkaart 1e klas, te gebruiken in de daluren. Geniet bijvoorbeeld van een dagje shoppen of een museum in een stad naar keuze of van een gezellig familiebezoek
Zou je mij een privebericht kunnen sturen met de code en NAW-gegevens? Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen?
Beste pronkie001,

Ik heb de code ontvangen en geprobeerd deze te verzilveren, dat lukt gewoon. Als je de code hier invult zie je dat je een Dagkaart 1e klasse kunt aanmaken.

Reageer