Lekker lezen doe je in de trein met Blendle en NS Extra

Reputatie 2
Houd je e-mail goed in de gaten, want in maart krijg je als NS Extra deelnemer een maand gratis Blendle Premium cadeau!

Met Blendle lees je elke dag het beste uit 120 kranten en tijdschriften. En vanaf nu kun je ook naar de interessantste artikelen luisteren met Blendle Audio. Handig als je even geen tijd hebt om te lezen.

Ook Blendle Audio krijg je met NS Extra een maand gratis!

Leuk extraatje? Ik hoor het graag.

45 reacties

Ja super leuk! Alleen werkt de code bij mij helaas niet. De website van blendl geeft aan dat de code al is gebruikt. Hoe krijg ik een nieuwe?
ik heb dit ook, de code is al gebruikt zegt de website van blendle.
Ook bij mij: code ongeldig...
Jaja, Blendle weer. Werkt nooit, nu ook niet. Je code is al gebruikt. Echt waardeloos dit en niet de eerste keer
Reputatie 6
Zouden jullie alle vier mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens, dan ga ik voor jullie aan de slag.
- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Foutieve Blendlecode

Een privébericht verstuur je mij door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Blende verteld mij net dat de code die de link genereerd geen Blende code is dus die nieuwsbrief merge is niet lekker gegaan..
Reputatie 6
Ook jij mag bovenstaande instructie opvolgen Lex! Ik zal tijdens mijn dienst zoveel mogelijk foutieve codes herzien.
Werkt niet, code rood
Reputatie 6
Badge +1
Lex_esco schreef:

Blende verteld mij net dat de code die de link genereerd geen Blende code is dus die nieuwsbrief merge is niet lekker gegaan..

Het is in elk geval niet bij iedereen mis gegaan, bij mij werkten de link en code wel.
Reputatie 6
Dat beurt mij op mrfreeze! Overigens leuk om je weer actief te zien op het forum. 🙂
Laat maar, inloggen met Facebook, ik lees trouwens liever geen dingen op mijn smartphone, zit de hele dag al naar een scherm te turen op mijn werk.
Krijg hetzelfde bericht:
Deze cadeaubon is al een keer ingewisseld.
Ik heb het doorgezet zodat er naar gekeken kan worden. Ik heb voor de zekerheid je code onzichtbaar gemaakt.
Ik kreeg van thomas een code die al gebruikt was. Wat nu?
Je mag Thomas opnieuw een privébericht sturen Lex. Hij zal het voor je gaan nakijken en voor een oplossing zorgen.
heb ik gedaan maar nog geen response
Ik heb Thomas even gesproken en hij krijgt in de loop van vandaag een nieuwe code voor jou hij zal die morgen na jou toesturen Lex!
Top thnx
Ik krijg na het klikken op de link in de mail gelijk een error 404 melding op de site van Blendle. In de mail staat dat je tot 31 maart gebruik kunt maken van de actie. Gaat er iets fout?
andybruin schreef:

Ik krijg na het klikken op de link in de mail gelijk een error 404 melding op de site van Blendle. In de mail staat dat je tot 31 maart gebruik kunt maken van de actie. Gaat er iets fout?

Ik heb inmiddels al rechtstreeks contact opgenomen met Blendle. Het blijkt dat er teveel drukte was vanwege de herinneringsmail die vandaag was gestuurd. Het probleem is nu opgelost.
Leuk idee, maar ik krijg de melding dat de code ongeldig is.
Prachtig maar de code is not valid!
Jullie mogen mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ook van jullie ontvang ik graag:
- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Foutieve Blendlecode.
Hoi, ik heb me aangemeld voor NS Extra maar nog geen blendle code ontvangen. Wanneer kan ik die verwachten?
Hoe lang is dit inmiddels geleden? Deze zou je binnen 3 dagen ontvangen moeten hebben namelijk.

Reageer