Lekker lezen doe je in de trein met Blendle en NS Extra

Toon eerste bericht

45 reacties

Ik heb me gisteren aangemeld. Ging ervan uit dat ik onmiddellijk een bevestiging zou ontvangen.
Ik ben me zaterdag aangemeld en nu, 5 dagen later nog steeds geen Blendle code ontvangen!
Reputatie 6
Dat is uiteraard niet de bedoeling Tomic22. Zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens?
- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode, huisnummer en e-mailadres
- Foutieve code(s).
Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Ik heb dus 5 dagen geleden mijn gegevens naar Thomas NS gestuurd. Maar nog steeds niets gehoord...
Ik zal Thomas op de hoogte brengen dat hij een bericht van je heeft ontvangen.
Erryt NS schreef:

Ik zal Thomas op de hoogte brengen dat hij een bericht van je heeft ontvangen.

Dank je!

Ik heb echter nog steeds niks vernomen. Volgens mij werkt het voor geen meter op deze manier. Kunnen jullie van mensen helpen op dit Forum?
Inmiddels heeft Thomas mij geholpen en werkt Blendle audio!😃
Bedankt voor de terugkoppeling, Tomic22. Fijn dat hij het doet.
Ik bwn al lang lid van NS Extra echter door foutief emailadres van geen actie gebruik kunnen maken. Zojuist aangepast maar kortingcodes krijg ik van afgelopen keer uiteraard niet. Zou ik deze alsnog kunnen ontvangen op mn nieuwe emailadres?
Hi Numble. Welkom op de NS Community.

Vervelend dat je aanbiedingen bent misgelopen. De aanbiedingen die inmiddels zijn verlopen kan ik niet nasturen maar ik kijk graag even wat ik kan doen met betrekking tot de lopende aanbieding. Graag ontvang ik via een privébericht je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb van Numble inmiddels een privébericht ontvangen. Ik ga onze Marketeer eens vragen wat er mogelijk is. 🙂
Update: Ik heb 2 nieuwe kortingscodes voor Numble weten te regelen (NS Extra actie van april) en deze via een privébericht toegestuurd. De aanbieding van Blendle is inmiddels verlopen en kan daarom niet meer nagestuurd worden.
Ik heb me vorige week aangemeld voor NS extra, met o.a. als reden dat ik daarbij gratis een maand Blende Premium zou krijgen. Vandaag ontving ik de code, maar wanneer ik die wil verzilveren staat er dat de code al verlopen is. Hoe kan dit? In de mail met de code stond dat de aanbieding geldig was t/m 30 juni, dus het lijkt me dat de actie nog niet verlopen is.
Welkom bij de NS Community Floor1357,

Vreemd dat je een code hebt ontvangen die is verlopen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres, code van Blendle en jouw OV-chipkaartnummer? Ik zoek dan graag voor je wat het probleem is en hoe wij dit voor jou kunnen oplossen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Ik heb hetzelfde probleem als Floor1357.
Aangezien Erryt NS hierop verzocht om in een pb de nodige gegevens te sturen, heb ik dit voorbeeld gevolgd. Alleen tot op heden nog geen reactie van Erryt mogen ontvangen.
Beste Grietsje,
Ik heb hetzelfde als jij; ik heb mijn gegevens doorgestuurd in de pb maar nog geen reactie of nieuwe code ontvangen...
Helaas ook bij mij werkt de code niet: verlopen. Waardeloos zo'n kado, en probeer dan maar eeens de algemene klantenservice van de NS te bereiken Na een keuzemenu waar je erg verdrietig van wordt, hang ik na 5 minuten op. De tijd (en kosten vanbellen) die ik besteed aan mijn kado overschrijden de waarde van het kado. Jammer.
@Grietsje en @Floor1357
Erryt is niet dagelijks aanwezig op het forum. Het kan daarom even duren voordat je een reactie ontvangt op je privébericht. Overigens raden we het af om een privébericht naar een moderator te sturen als je daar niet om bent verzocht. Een privébericht kan je sturen als een moderator jou daar specifiek om vraagt. Op die manier weet ook de moderator dat hij/zij een privébericht kan verwachten van je :)

@ika
Ik heb inmiddels gereageerd in het topic dat je bent gestart.

Voor alle meelezers met hetzelfde probleem (code is verlopen terwijl deze nog te verzilveren is tot en met 30 juni) wil ik aanraden even contact op te nemen met ons via Facebook, Twitter of Chat. Via één van die kanalen kan je het snelste worden geholpen. Wij als moderators zijn niet elk moment van de dag actief op de Community en ook is niet elke dag dezelfde moderator aanwezig. Om die reden kan een oplossing via de Community langer op zich laten wachten.
Het klopt dat ik niet alle dagen actief op het forum ben. Ik heb Floor inmiddels van een nieuwe code voorzien. Ik heb van Grietsje helaas een verkeerd adres ontvangen. Ik wacht deze nog af. Voor de meelezers die ook met dit probleem te maken hebben. Je mag mij een privébericht sturen, maar voor een snelle afhandeling kan je ook contact opnemen met onze klantenservice. Ik heb al mijn collega's hierover geïnformeerd.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Ik heb Grietsje ook van een nieuwe code voorzien. Ik heb nog geen terugkoppeling gekregen dat deze werkt. Als deze niet werkt verneem ik dat graag.

Reageer