Lekker lezen doe je in de trein met Blendle en NS Extra

  • 26 februari 2018
  • 45 reacties
  • 1844 Bekeken

Reputatie 2
Houd je e-mail goed in de gaten, want in maart krijg je als NS Extra deelnemer een maand gratis Blendle Premium cadeau!

Met Blendle lees je elke dag het beste uit 120 kranten en tijdschriften. En vanaf nu kun je ook naar de interessantste artikelen luisteren met Blendle Audio. Handig als je even geen tijd hebt om te lezen.

Ook Blendle Audio krijg je met NS Extra een maand gratis!

Leuk extraatje? Ik hoor het graag.

45 reacties

Ik heb het doorgezet zodat er naar gekeken kan worden. Ik heb voor de zekerheid je code onzichtbaar gemaakt.
Je mag Thomas opnieuw een privébericht sturen Lex. Hij zal het voor je gaan nakijken en voor een oplossing zorgen.
Ik heb Thomas even gesproken en hij krijgt in de loop van vandaag een nieuwe code voor jou hij zal die morgen na jou toesturen Lex!
Reputatie 7
Badge +3
Blende verteld mij net dat de code die de link genereerd geen Blende code is dus die nieuwsbrief merge is niet lekker gegaan..
Het is in elk geval niet bij iedereen mis gegaan, bij mij werkten de link en code wel.
Jullie mogen mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ook van jullie ontvang ik graag:
- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Foutieve Blendlecode.
Ik zal Thomas op de hoogte brengen dat hij een bericht van je heeft ontvangen.
Bedankt voor de terugkoppeling, Tomic22. Fijn dat hij het doet.
Welkom bij de NS Community Floor1357,

Vreemd dat je een code hebt ontvangen die is verlopen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres, code van Blendle en jouw OV-chipkaartnummer? Ik zoek dan graag voor je wat het probleem is en hoe wij dit voor jou kunnen oplossen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Het klopt dat ik niet alle dagen actief op het forum ben. Ik heb Floor inmiddels van een nieuwe code voorzien. Ik heb van Grietsje helaas een verkeerd adres ontvangen. Ik wacht deze nog af. Voor de meelezers die ook met dit probleem te maken hebben. Je mag mij een privébericht sturen, maar voor een snelle afhandeling kan je ook contact opnemen met onze klantenservice. Ik heb al mijn collega's hierover geïnformeerd.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Ik heb Grietsje ook van een nieuwe code voorzien. Ik heb nog geen terugkoppeling gekregen dat deze werkt. Als deze niet werkt verneem ik dat graag.
Hi Numble. Welkom op de NS Community.

Vervelend dat je aanbiedingen bent misgelopen. De aanbiedingen die inmiddels zijn verlopen kan ik niet nasturen maar ik kijk graag even wat ik kan doen met betrekking tot de lopende aanbieding. Graag ontvang ik via een privébericht je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb van Numble inmiddels een privébericht ontvangen. Ik ga onze Marketeer eens vragen wat er mogelijk is. 🙂
Update: Ik heb 2 nieuwe kortingscodes voor Numble weten te regelen (NS Extra actie van april) en deze via een privébericht toegestuurd. De aanbieding van Blendle is inmiddels verlopen en kan daarom niet meer nagestuurd worden.
@Grietsje en @Floor1357
Erryt is niet dagelijks aanwezig op het forum. Het kan daarom even duren voordat je een reactie ontvangt op je privébericht. Overigens raden we het af om een privébericht naar een moderator te sturen als je daar niet om bent verzocht. Een privébericht kan je sturen als een moderator jou daar specifiek om vraagt. Op die manier weet ook de moderator dat hij/zij een privébericht kan verwachten van je :)

@ika
Ik heb inmiddels gereageerd in het topic dat je bent gestart.

Voor alle meelezers met hetzelfde probleem (code is verlopen terwijl deze nog te verzilveren is tot en met 30 juni) wil ik aanraden even contact op te nemen met ons via Facebook, Twitter of Chat. Via één van die kanalen kan je het snelste worden geholpen. Wij als moderators zijn niet elk moment van de dag actief op de Community en ook is niet elke dag dezelfde moderator aanwezig. Om die reden kan een oplossing via de Community langer op zich laten wachten.
Werkt niet, code rood
Laat maar, inloggen met Facebook, ik lees trouwens liever geen dingen op mijn smartphone, zit de hele dag al naar een scherm te turen op mijn werk.
Reputatie 6
Zouden jullie alle vier mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens, dan ga ik voor jullie aan de slag.
- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Foutieve Blendlecode

Een privébericht verstuur je mij door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Reputatie 6
Ook jij mag bovenstaande instructie opvolgen Lex! Ik zal tijdens mijn dienst zoveel mogelijk foutieve codes herzien.
Reputatie 6
Dat beurt mij op mrfreeze! Overigens leuk om je weer actief te zien op het forum. 🙂
Reputatie 6
Dat is uiteraard niet de bedoeling Tomic22. Zou je mij een privébericht willen sturen met de volgende gegevens?
- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode, huisnummer en e-mailadres
- Foutieve code(s).
Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
ik heb dit ook, de code is al gebruikt zegt de website van blendle.
Hoe lang is dit inmiddels geleden? Deze zou je binnen 3 dagen ontvangen moeten hebben namelijk.
Prachtig maar de code is not valid!
Ja super leuk! Alleen werkt de code bij mij helaas niet. De website van blendl geeft aan dat de code al is gebruikt. Hoe krijg ik een nieuwe?
Ook bij mij: code ongeldig...

Reageer