beantwoord

Leuke aanbieding?

• 12 februari 2020
  • 21 reacties
  • 565 Bekeken

Reputatie 2

Doe al poos mee met NS Extra en in verleden regelmatig een leuke aanbieding of uitdaging gehad.Maar laatste jaar blijft het helemaal stil. Gaat er iets mis??? 

Waar blijven de uitdagingen,leuke aanbiedingen??

icon

Beste antwoord door Danny NS 12 februari 2020, 10:31

Hoi Marieke68,

NS Extra is persoonsgebonden, iedereen krijgt dus een specifiek aanbod. Het kan daarom zijn dat het nu even stil is, ik weet zeker dat er binnenkort weer een leuke actie voor jou aankomt!

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 2

Lees over leuke verjaardagsaanbiedingen? Ben in november jarig geweest en ook toen niks gezien?

Hoi Marieke68,

NS Extra is persoonsgebonden, iedereen krijgt dus een specifiek aanbod. Het kan daarom zijn dat het nu even stil is, ik weet zeker dat er binnenkort weer een leuke actie voor jou aankomt!

Reputatie 2

Heb even zitten zoeken op Mijn NS,maar zie ineens dat aanbiedingen etc via mail uitstond? Kan nooit door mij gedaan zijn,want ik kijk daar eigenlijk nooit?

Wel balen want ben dus ws wel wat leuke dingen misgelopen waaronder verjaardagkadootje?

Als je actie's per mail uit hebt staan ontvang je de mailing van NS Extra helaas ook niet.

Reputatie 2

Maar hoe komen ze uit? Kreeg ze altijd wel? En heb er zeker niks aan veranderd,want wil ze gewoon hebben natuurlijk.

Reputatie 5

Ik denk niet dat je iets gemist hebt , heb ook al zeker een jaar niets van ns extra gekregen ook niet op mijn verjaardag. Bij mij staat alles gewoon aan . Wel een verjaardagsaanbieding , maar die is van de Spoordeelwinkel (5 euro korting)  en niet van ns extra.

Reputatie 2

Jammer he ,want zaten altijd leuke dingen bij. Lijkt beetje dood te bloeden,de attenties voor vaste klanten

Reputatie 7
Badge +4

Het lijkt een stille dood gestorven. Het was een aardige vorm van klantenbinding voor de regelmatige treinreiziger.

Reputatie 5
Badge

De enthousiasteling die het destijds mocht opzetten zal wel naar een andere uitdaging zijn vertrokken. Zelf ben ik tevredener met de BahnBonus punten die ik via DB spaar, ala Freq. Flyer met de airlines (klopt-is destijds ook opgezet toen een ex Lufthansa man aan de top stond). Ook daar doen ze af en toe van dat soort uitdagingen-als bvb tenmnste 4 of 5 boekingen in x maanden en dan krijg je extra punten etc.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb ook een Bahncard en ik ben met u eens dat het bij de oosterburen in ieder geval blijvend is. Wel jammer, ik vond NS Extra wel sympathiek voor de vaste klant, die doorgaans duurder reist dan mensen met een actiekaartje.

ik weet zeker dat er binnenkort weer een leuke actie voor jou aankomt!

• Dat geeft weer hoop, we wachten af.
Badge +3

Volgens mij staan de aanbiedingen van NS Extra los van je instellingen bij Gegevens (Notificaties en updates) in Mijn NS. Het is namelijk een apart menu-item.

Zo niet, dan mag in onderstaand scherm er wel bij gezet worden dat de instellingen elders (aanbiedingen per mail) dit vinkje overrulen.

Overigens heb ik ook al een jaartje niets ontvangen, ook niet op mijn verjaardag.

Reputatie 7
Badge +3

Hier ook al zeker een jaar geen aanbiedingen meer ontvangen, ook de “Persoonlijke informatie over mijn  traject” wat een jaar geleden werd toegevoegd resulteerde niet in mails. Kortom, NietS Extra meer.

Reputatie 7
Badge +1

Bij mij ook zeker al meer dan een jaar geen aanbiedingen meer. Heb dan wel weer een paar uur geleden een mail gekregen over werkzaamheden op mijn traject, die persoonlijke informatie doet het dus blijkbaar wel. 

Reputatie 7
Badge +3

Maar is de afzender van die mail ook echt NS Extra? Voordat deze nieuwe servce werd toegevoegd of NS Extra uberhaupt al bestond ontving ik al mail mbt werkzaamheden. En onlangs zelfs een brief thuis. Wanneer je bij de gewone instellingen in je MijnNS account al hebt aangegeven dat je service berichten wilt ontvangen dan krijg je als het goed is al bericht over werkzaamheden. 

Misschien is NS Extra nog niet echt dood, maar dan wel al heel lang in een diepe coma. 

Reputatie 7
Badge +3

Ook ik heb al zeker een jaar niets meer gekregen van NS extra. Ben zelfs door een van de moderators opnieuw aangemeld omdat ik niets meer kreeg. Ook mijn verjaardagskorting stopte ineens.

Overigens was NS extra al lang niet meer voor vaste klanten/abonnementhouders. Op een gegeven moment kon iedereen met een persoonlijke ov chipkaart zich aanmelden.

Badge +3

Het verbaasde me al dat ik vandaag zomaar in de NS Extra instellingen kon komen, want daar kreeg ik maandenlang alleen maar een ronddraaiend cirkeltje met de tekst “Een moment...”

Badge +3

Ik kreeg tot februari 2019 zo'n beetje maandelijks wel een mail met als afzender “NS Extra". Daarna lijkt dat gestopt te zijn. Wel kreeg ik in augustus 2019 nog een verjaardagsmail met 5 euro korting voor de Spoordeelwinkel.

Badge +3

Ik lees zojuist dat de Alert bij vergeten check-uit ineens weer heel goed werkt!

Hey @NS_online ineens krijg ik de melding van de app dat ik mijn check uit ben vergeten ongeveer 1 minuut na het inchecken. Al twee keer vandaag. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen. Bug wellicht?

Dus ik verwees maar even naar https://www.ns.nl/nsextra/wijzigen 

Mocht je er ook ‘last’ van hebben dan zou het zomaar daar aan kunnen liggen (NS Extra leeft ineens weer!)

1 minuut na inchecken derde keer vandaag

Tip van webcare is om de NS app te verwijderen en opnieuw te installeren, dus ga je gang.. :sweat_smile:

Badge +3

Dat je je daar kunt ‘afmelden’ door geen diensten meer te selecteren lijkt me ook wel een sterfhuisconstructie eigenlijk.

Hebben we toch gelijk? Die vergeten uitcheck kan ook wel via de app inderdaad, en een SMS’je verzenden doen ze al sinds 2016 of zo niet meer aan.

Reputatie 5

lijkt me ook wel een sterfhuisconstructie eigenlijk.

inderdaad

Verder geeft iedereen aan al een jaar of langer niets meer van ns extra te krijgen , maar in plaats van een reactie daarop wordt gewoon doodleuk de reactie van @Danny NS als beste antwoord gemarkeerd

Het is mij ook niet duidelijk wat hij onder 'specifiek aanbod voor iedereen' verstaat. Iedereen heeft namelijk hetzelfde aanbod gekregen afhankelijk van wanneer je je hebt aangemeld . Gratis upgrade of een goedkoop meereisretour

Badge +3

Het is mij ook niet duidelijk wat hij onder 'specifiek aanbod voor iedereen' verstaat. Iedereen heeft namelijk hetzelfde aanbod gekregen afhankelijk van wanneer je je hebt aangemeld . Gratis upgrade of een goedkoop meereisretour

Er waren wel kleine verschillen in die extraatjes volgens mij, zoals een goedkope of gratis dagkaart voor in het weekend als je een vrij reizen abonnement had of zoiets...

Die je dan aan iemand cadeau kon geven, omdat je er zelf niets aan had eigenlijk :sweat_smile:

Van mij mogen ze NS Extra afschaffen, want dat was (mijn mening) toch alleen maar om ‘big data’ te krijgen door je reisgegevens/privacy prijs te geven, en daarmee de (toen een hot topic) AVG/GDPR te omzeilen omdat je dan ergens toestemming voor gaf (opt-in) in ruil voor…Nou ja een lullig extraatje dus, waarbij de alerts amper werkten (zie andere topics).

Maar nu is er Flex en is dat overbodig, die toestemming. Die móet je wel geven, anders kunnen ze bij de NS je ritten met andere vervoerders (trein, maar ook bus/tram/metro) niet verwerken.

Doel alsnog bereikt? (wij, NS willen graag alles van je weten!) Ik denk het wel… NS Extra totaal overbodig dus? Ja.. :disappointed_relieved:

Reageer