beantwoord

Lid alert

  • 27 November 2017
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Al 4 dagen bezig via jullie alert mm geld terug te krijgen....krijg constant technische storing..wat te doen
icon

Beste antwoord door Thomas NS 29 November 2017, 20:30

Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen van C.V. Eysinga. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, lezen wij dat graag terug in dit topic!
Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond C.v.eysinga, welkom op het NS Serviceforum.

Kan je misschien aangeven waarvoor je geld terug probeert te krijgen? MIsschien kan ik je dan helpen.
Reputatie 7
Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen van C.V. Eysinga. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, lezen wij dat graag terug in dit topic!
Badge +3
Was er (eergisteren) een storing dan bij GTBV, die al 4 dagen duurde?

En als het niet via Mijn NS lukt, ga je gang en vul het formulier in, toch?
Reputatie 7
Badge +3
Misschien wordt de check-uit alert service van NS Extra bedoeld?
Reputatie 7
Wij zijn niet op de hoogte van een dergelijke storing. Ik heb het nogmaals aangegeven dat er mogelijk een storing gaande is. Je zou als alternatief het beste het GTBV-formulier hier kunnen gebruiken.

Reageer