beantwoord

Link aanmelding NS extra

• 30 december 2017
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Werkt niet
icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 december 2017, 11:52

Goedemorgen benwind en welkom op het NS Serviceforum!

Ik vrees dat we toch iets meer informatie nodig hebben om je te kunnen helpen met dit probleem. Welke link precies probeer je te gebruiken? Is dit in een e-mail bevestiging die je hebt gekregen na het oorspronkelijke aanmelden, of is dit een link om die aanmelding zelf te regelen? Waar heb je die link gevonden? Hoe precies werkt het niet? Krijg je een foutmelding of gebeurt er gewoon niets?
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen benwind en welkom op het NS Serviceforum!

Ik vrees dat we toch iets meer informatie nodig hebben om je te kunnen helpen met dit probleem. Welke link precies probeer je te gebruiken? Is dit in een e-mail bevestiging die je hebt gekregen na het oorspronkelijke aanmelden, of is dit een link om die aanmelding zelf te regelen? Waar heb je die link gevonden? Hoe precies werkt het niet? Krijg je een foutmelding of gebeurt er gewoon niets?
Van alle e-mails van NS werken de links op mijn Iphone niet,om diverse aanmeldingen, zoals NS extra en NS serviceforum te activeren en af te ronden!
Ook krijg ik vaak geen beloofde e-mails van NS, om aanmelding af te ronden!
Met vriendelijke groet,
Ben Wind
Dat zal eerder te maken hebben met de instellingen van jouw iPhone dan de links in de e-mails ben ik bang. Misschien heb je iets van pop-up blokkering of iets in die richting? Wat voor een e-mail ontvang je niet? Ze zitten ook niet in de Spam box?

Reageer