beantwoord

Link in 'Bent u vergeten uit te checken' mail werkt niet.

  • 7 januari 2020
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

Ik ontving een email omdat ik was vergeten uit te checken, met in de mail een link naar een site waarin ik restitutie kan aanvragen. Maar als ik deze link klik krijg ik echter een melding dat er een technische storing is. En dat is niet voor het eerst … en niet alleen bij mij. Op dit forum wordt dit verschijnsel al sinds meerdere jaren gemeld (bijvoorbeeld https://community.ns.nl/mijn-ns-53/restitutie-technische-problemen-4183,  https://community.ns.nl/geld-terug-bij-vertraging-36/technische-problemen-geld-terug-59551). De oplossing die NS dan aangeeft is dan is het te proberen via https://uitcheckgemist.nl/. Maar zorgen dat er een juiste link in het mailtje staat lijkt de NS maar niet te lukken … wanneer lost de NS dit nu eens op?

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 7 januari 2020, 22:21

Er zijn storingen op meerdere terreinen en een deel is inmiddels opgelost. Wachten tot het hersteld is, is de enige optie.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn storingen op meerdere terreinen en een deel is inmiddels opgelost. Wachten tot het hersteld is, is de enige optie.

Hallo Ferry66, welkom op de NS Community. 

 

Als het goed is werkt het nu of kan je je vergeten check uit laten corrigeren via onze klantenservice! Excuses voor het ongemak!

Reageer