Beste antwoord door Danny NS
Hmm, vreemd!
De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Beste antwoord door Danny NS
Ik heb uiteindelijk via ‘klantenservice, veelgestelde vragen’ een link gevonden om NS extra zelf online te kunnen wijzigen https://www.ns.nl/nsextra/wijzigen Wijzigen kan dus nu blijkbaar alleen met kaartgegevens en een bevestiging van wijziging via email, maar (nog steeds) niet via inloggen mijn NS account.
Bij mijn instellingen van NS extra staat het ontvangen van speciale aanbiedingen wel aangevinkt. Echter al in geen maanden meer een speciale aanbieding ontvangen. Vraag me af of NS meer duidelijkheid kan verschaffen of dergelijke aanbiedingen via NS Extra nog aan haar vaste klanten worden gegund? Dat wordt namelijk niet beantwoord in het bericht van de NS moderator die door hemzelf is aangevinkt als beste antwoord. De eerdergenoemde link https://webformulier.ns.nl/mailadres die in Spoor Magazine wordt genoemd om je emailadres door te geven voor speciale aanbiedingen werkt namelijk eveneens (nog steeds) niet.
Voor zover bij ons bekend worden er wel degelijk nog steeds NS Extra aanbiedingen aangeboden. Zie bijvoorbeeld ook dit topic, waarbij iemand een maand geleden een vraag had over zo'n actie. Het is uiteraard mogelijk dat je een tijd lang geen aanbiedingen krijgt, dat verschilt per period en reisgedrag.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.