beantwoord

Link wijziging Ns extra én link https://webformulier.ns.nl/mailadres voor aanmelden werken allebei niet?

• 11 oktober 2019
  • 11 reacties
  • 234 Bekeken

Ben ingelogd in NS.nl om NS extra te bekijken en te wijzigen omdat ik al maanden totaal geen extra aanbiedingen voor NS dagkaartjes en dergelijke meer ontvang als voordeel-abonnementhouder. De link voor het wijzigen van NS extra blijft hangen in webpagina met de medeling: een moment..... De genoemde link in het Spoor magazine om jouw emailadres aan te melden bij ns.nl/mailadres (https://webformulier.ns.nl/mailadres) voor verrassende extraatjes op je digitale deurmat werkt evenmin! Niet in mijn firefox browser en niet in de reguliere IE explorer. Hoe meldt kan ik me aanmelden om weer NS aanbiedingen speciaal voor abonnementshouders te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Danny NS 11 oktober 2019, 17:01

Hoi ms.muali,

Hmm, vreemd!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi ms.muali,

Hmm, vreemd!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 7
Badge +3
Volgens mij zijn er lange tijd geen NS Extra aanbiedingen meer geweest. Wanneer die aanbiedingen er wel waren stond er op deze community altijd een (sticky) topic met uitleg erover, al tijden niet gezien. En zelf heb ik ook al ook tijden geen aanbieding meer gezien. De laatste NS Extra mail was van eind februari (over persoonlijke services, wat niet eens werkte bij werkzaamheden) en de laatste mail met een aanbieding dateert van vorig jaar oktober.

Ook bij mij blijft de link voor het wijzigen van NS extra hangen in webpagina met de mededeling: een moment.. Dit was volgens mij hier al eens eerder gemeld. Dat hele NS Extra lijkt een stille dood gestorven te zijn.

De Meereisretour die nu bij aanmelden wordt gegeven is ook al zo'n sof, code zou geldig zijn t/m 31 december, maar was maar te boeken t/m 30 september.
Badge +3
Klopt, bij Extra opties wijzigen krijg je altjd het ronddraaiende symbooltje "Een moment..." dat is al maanden.

Voor SPOOR e.d. kijk in Mijn NS bij Gegevens en dan Notificaties en updates, en dan Aanbiedingen (per post).

Geen garantie dat het alles oplost, want de laaste SPOOR heb ik ook niet ontvangen.
Reputatie 7
Badge +3
De Meereisretour die nu bij aanmelden wordt gegeven is ook al zo'n sof, code zou geldig zijn t/m 31 december, maar was maar te boeken t/m 30 september.
Die aanbieding sloeg sowieso nergens op, want tegelijkertijd was er een Meereisretour in de aanbieding voor € 7,95, terwijl die van NS Extra € 10 kostte. Weer een sterk staaltje marketing 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ook dat nog inderdaad mrfreeze.

Ik vraag me af of de Meereisretour die je krijgt wanneer je je nu aanmeldt voor NS Extra wel te verzilveren is.
Ook zo leuk, onderaan de pagina staat:
"Maandelijks ontvang je e-mails met persoonlijke extra’s, aanbiedingen en services."

Aan de andere kant, die pagina kan ik alleen vinden via de zoekfunctie op de NS site of Google. Op de startpagina en diverse andere pagina's vind ik er geen directe link naar toe. Leeft NS Extra nog wel?
Badge +3
Leeft NS Extra nog wel?
Een kaart aanmelden voor NS Extra gaat nog prima hoor, als je dat zou willen.

Maar waren de vergeten checkout alerts en zo ook geen onderdeel van Extra? Die hebben bij mij nog nooit gewerkt, ook niet toen dat nog per SMS ging (waar ze een paar jaar geleden mee gestopt zijn). Volgens mij ligt de focus geheel op de NS app tegenwoordig.

De alerts van OV-chipkaart gaan wel goed, zodra er dus iets terug te claimen valt via uitcheckgemist.nl krijg je een mailtje.
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben sinds het aanmelden 1 keer vergeten uit te checken. Daar zou je dan binnen 2 of 3 dagen of zo zo'n alert voor te krijgen. De vergeten uitcheck was 's morgen en eind van de middag ging ik weer terug naar huis, dus eerst uitchecken bij het paaltje op Delft Zuid en daarna weer inchecken. Bovendien reisde ik met Traject Vrij dus zo'n vergeten uitcheck kost geen saldo, was toen alleen nog 1 cent correctietarief op de maandfactuur. Heb het toen nog aangekaart op het forum, werd toen iets gezegd als dat het met Traject Vrij inderdaad niet van toepassing is of zo.

Ik heb die checkout alert uiteindelijk ook uit gezet als het toch geen nut heeft.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb al heel lang niets van NSExtra gehoord. Ik veronderstelde dat het een stille dood was gestorven.
Reputatie 7
Badge +3
Het laatste wat ik van NS Extra gehad heb was een mail eind februari waarin werd aangegeven dat er een extra vinkje was toegevoegd, hiermee kon je aanvinken dat je ook berichten zou ontvangen met informatie over drukte, werkzaamheden en wijzigingen in de dienstregeling wanneer dat relevant is voor jouw traject. Ik dat leuk aangevinkt (toen kon je dus nog wel bij de instellingen komen) maar bij de Leidse werkzaamheden eind maart / begin april niks noppes nihil in de mailbox. Daarna niks meer van vernomen.

Ik heb uiteindelijk via ‘klantenservice, veelgestelde vragen’ een link gevonden om NS extra zelf online te kunnen wijzigen https://www.ns.nl/nsextra/wijzigen  Wijzigen kan dus nu blijkbaar alleen met kaartgegevens en een bevestiging van wijziging via email, maar (nog steeds) niet via inloggen mijn NS account. 

Bij mijn instellingen van NS extra staat het ontvangen van speciale aanbiedingen wel aangevinkt.  Echter al in geen maanden meer een speciale aanbieding ontvangen.  Vraag me af of NS meer duidelijkheid kan verschaffen of dergelijke aanbiedingen via NS Extra nog aan haar vaste klanten worden gegund?  Dat wordt namelijk niet beantwoord in het bericht van de NS moderator die door hemzelf is aangevinkt als beste antwoord.  De eerdergenoemde link  https://webformulier.ns.nl/mailadres die in Spoor Magazine wordt genoemd om je emailadres door te geven voor speciale aanbiedingen werkt namelijk eveneens (nog steeds) niet.

Voor zover bij ons bekend worden er wel degelijk nog steeds NS Extra aanbiedingen aangeboden. Zie bijvoorbeeld ook dit topic, waarbij iemand een maand geleden een vraag had over zo'n actie. Het is uiteraard mogelijk dat je een tijd lang geen aanbiedingen krijgt, dat verschilt per period en reisgedrag.

Reageer