Ik heb vandaag 2x 3 kaartjes gekocht, voor mij, mijn man en mijn dochter. Vervolgens ingeladen in de ns extra app. Alleen de app geeft wel weer dat ik ze gekocht heb bij mijn tickets. Maar vervolgens kan ik maar 2 van de 3 tickets laten zien met de qr-code. In beide gevallen alleen de tickets van mijn man en mij. Die van mijn dochter kan ik niet oproepen. Is dit een bug in het programma? Hebben meer mensen hier last van? Of moet ik voor de zekerheid de tickets dan ook nog printen (wat ik nu juist wilde voorkomen door de app te downloaden). Ik hoor het graag.
Vriendelijke groet,
Marjan
icon
Beste antwoord door Miriam NS 25 juli 2016, 08:28
Goedemorgen Maimai, ik durf niet precies aan te geven waar dit aan ligt. Loes geeft ook aan dat ze dit vaker is tegengekomen, daarom ga ik hier wel even een melding van maken. Dan kan hier even naar gekeken worden. Zoals Loes ook aangeeft kun je hier dus wel gewoon mee reizen. Als je even aan de conducteur laat weten wat de situatie is dan komt dit vast goed. In ieder geval alvast een fijne reis gewenst!
Bekijk origineel