beantwoord

Mail kwijt van superdal retour bij NS extra

• 30 december 2018
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

L.S. Ik was afgelopen wkn ziek en ben nu mijn mail kwijt die ik via NS Extra kreeg voor een superdaldagretour na 11.00u; zou u mij die aub alsnog een keer kunnen toesturen, ik moet nl binnenkort weer voor controles vanuit Twente naar het ziekenhuos in Maastricht. Vlgs mij te bestellen t/m 30 dec.!?

BvD !!!

Vrgr

Henriette Pisano
icon

Beste antwoord door Iris NS 30 december 2018, 12:07

Welkom bij onze NS Community, Jetje59!

Omdat je persoonlijke gegevens openbaar stonden, heb ik deze voor je verwijderd.
Wat jammer om te lezen dat je de mail niet meer kan vinden. Als het goed is kun je hem in je mailbox vinden als je zoekt op "NS Extra". Helaas kan ik je geen nieuwe kortingscode sturen, maar via deze link kun je het ticket dan wel voor €16,- aanschaffen. Veel beterschap gewenst!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is hier geen postadres van NS, wat u mogelijk veronderstelt. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice. 030 7515155.

Heeft u bij de junkmail of reclame gekeken? Neem als zoekopdracht 'Kou". ;-)

Ik had het daarmee zo gevonden. Het is rond 13/12 verstuurd.
Welkom bij onze NS Community, Jetje59!

Omdat je persoonlijke gegevens openbaar stonden, heb ik deze voor je verwijderd.
Wat jammer om te lezen dat je de mail niet meer kan vinden. Als het goed is kun je hem in je mailbox vinden als je zoekt op "NS Extra". Helaas kan ik je geen nieuwe kortingscode sturen, maar via deze link kun je het ticket dan wel voor €16,- aanschaffen. Veel beterschap gewenst!
L.S. Helaas is mijn prullenbak ook leeg gemaakt nadat ik problemen had met mijn laptop, kunt u echt mijn originele code of een andere meer sturen, zodat ik toch voor die speciale prijs van 12 euro kan reizen met 'NS Extra'. Had ook financieel al veel tegenslag de laatste maanden, omdat veel tegelijk kapot ging.

Dank voor uw begrip en evt medewerking!!

Alvast fijne jaarwisseling en de beste wensen voor een mooi 2019!

Vrgr

Henriette Pisano
********@gmail.com
Let erop dat je in dit openbare topic geen persoonlijke gegevens deelt, Jetje59. Ik heb het weer voor je aangepast.
Ik kan je geen nieuwe kortingscode geven en ik zie dat je dit antwoord eergisteren al hebt gekregen via onze telefonische klantenservice. Misschien dat iemand in je omgeving dezelfde kortingscode gekregen heeft, maar deze niet gebruikt. Wellicht dat je deze over kan nemen.

Jij ook een gezellige jaarwisseling en een heel mooi en gezond 2019 gewenst, Henriette!
Reputatie 6
Badge +1
via de link kun je hem gewoon nog voor 12 euro bestellen....

Reageer