beantwoord

Meereiskaart Vrije bestemming

• 21 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Ik heb de aanbieding ontvangen van NSExtra voor een meereiskaart met vrije bestemming. Nu kan ik het in de voorwaarden niet vinden, maar is geldt dit alleen voor een bestemming in Nederland? Of mag ik deze ook gebruiken voor een reis naar Antwerpen?
icon

Beste antwoord door Thom 21 augustus 2018, 09:41

U kunt de meereiskaart wel inzetten voor een reis met NSInternational. U koopt dan een kaartje van uw woonplaats naar Antwerpen met 100 procent korting in Nederland. U betaalt dan echter wel voor het gedeelte van de Nederlandse grens naar Antwerpen, dus gratis in België naar Antwerpen kan zeker niet. Uw hoofdreiziger heeft dan ook een geldig kaartje nodig naar in ieder geval de grens - en in de praktijk Noorderkempen. De meereiskaart levert alleen binnen de Nederlandse grens voordeel op.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Alleen in Nederland 😉
Bedankt voor je antwoord. Ik had al zo'n vermoeden 🙂
Reputatie 7
Badge +4
U kunt de meereiskaart wel inzetten voor een reis met NSInternational. U koopt dan een kaartje van uw woonplaats naar Antwerpen met 100 procent korting in Nederland. U betaalt dan echter wel voor het gedeelte van de Nederlandse grens naar Antwerpen, dus gratis in België naar Antwerpen kan zeker niet. Uw hoofdreiziger heeft dan ook een geldig kaartje nodig naar in ieder geval de grens - en in de praktijk Noorderkempen. De meereiskaart levert alleen binnen de Nederlandse grens voordeel op.
Hallo MargrietT en welkom bij de NS Community.

De reacties van Thom en Slidestops hierboven geven goed aan wat er wel en niet mogelijk is. Laat je het ons weten als je er niet uit komt?

Reageer