beantwoord

Melding OV-chipkaart beeïndigd

  • 13 juli 2016
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Zojuist wilde ik mij aanmelden voor NS Extra. Na mijn kaartnummer en geldigheidsdatum te hebben ingevuld kreeg ik de melding:

Let op: De door u opgegeven OV-chipkaart is beëindigd. Uw aanvraag kan daarom niet worden verwerkt.

Mijn kaart is geldig tot 30 augustus en ik heb mijn OV-chipkaart niet beeïndigd. Doet mijn OV-chipkaart het nu niet meer? En wanneer krijg ik dan een nieuwe?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 15 juli 2016, 16:17

TS heeft de nieuwe kaart inmiddels ontvangen en die kan aangemeld worden voor NS Extra.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Annne. Dat is inderdaad vreemd zeg. Heb je een lopend NS abonnement?
Ja ik heb een doorlopend Dal Voordeel abonnement. Deze wordt verlengd in oktober, dus daar kan het niet mis zijn gegaan.
Het lijkt me handig dat ik het voor je ga nakijken. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Vermeld daarin NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer.
TS heeft de nieuwe kaart inmiddels ontvangen en die kan aangemeld worden voor NS Extra.

Reageer