Naar welke NS Extra zomerbestemming ga jij?



Toon eerste bericht

71 reacties

Gedaan Gabrielle. 🙂
Als ik van Tilburg naar Groningen reis met code1 op dag X, en dan terugreis met code2 op dagY; kan dat?

En is er een mogelijkheid om van Groningen eigenlijk Leeuwarden te maken? Ergens, op de een of andere manier? Of wil ik dan teveel? 🙂
Mogen 2 personen gebruik maken van één zomerticket en een gratis meereiskaart?
@DeHeldin: Ja, het is mogelijk om de codes op verschillende dagen te gebruiken. Nee, het is niet mogelijk om het eindstation aan te passen. Nee hoor, al je vragen zijn welkom! :)
@IamHans: Nee, deze acties kun je niet combineren.
Fijn, dan doe ik een 'retour' Tilburg-Groningen met een paar dagen ertussenin! Vanaf Groningen nog maar 25min naar mijn vader in Friesland, met een boemeltje. Thanks!
Hoe werkt de toeslag naar de eerste klas? Ik wil graag morgen naar Amersfoort. Alle medewerkers zijn in gesprek en blijven dat ook voor het half uur dat ik aan lijn heb gehangen. .Aanklikken tweede klas om om te zetten werkt niet, verder heb ik een aanbod gekregen om te upgraden maar dat mag dan juist weer niet samen met een aanbieding. Er staat ook ergens dat je apart voor €4 een upgrade kunt kopen, maar waar dan? Zie ook nog een upgrade voor €6,50 maar dat is 'm dus niet, zie door de bomen het bos niet meer. En hoe werkt dat met die app? Moet ik mijn telefoon voor het poortje houden? Snap er niets van, dat zal wel aan mij liggen, maar ik ben wel een academicus die al 30 jaar in de ICT werkt.
Hoe werkt de toeslag naar de eerste klas? Ik wil graag morgen naar Amersfoort. Alle medewerkers zijn in gesprek en blijven dat ook voor het half uur dat ik aan lijn heb gehangen. .Aanklikken tweede klas om om te zetten werkt niet, verder heb ik een aanbod gekregen om te upgraden maar dat mag dan juist weer niet samen met een aanbieding. Er staat ook ergens dat je apart voor €4 een upgrade kunt kopen, maar waar dan? Zie ook nog een upgrade voor €6,50 maar dat is 'm dus niet, zie door de bomen het bos niet meer. En hoe werkt dat met die app? Moet ik mijn telefoon voor het poortje houden? Snap er niets van, dat zal wel aan mij liggen, maar ik ben wel een academicus die al 30 jaar in de ICT werkt.

De app heb ik inmiddels door, na bestellen en ontvangst kun je een uitleg bekijken, het gaat met een Q-code op de telefoon, de eerste klas snap ik nog steeds niet.
Ik probeer 2x een dagretour Groningen te bestellen. De eerste ticket ligt in mijn 'winkelwagen' met de kortingscode, maar bij de tweede ticket krijg ik de melding 'u kunt maximaal "1" kortingscode invoeren'. Ik gebruik wel een andere code (van de 4 uit de mail) dan bij de eerste ticket. Hoe los ik dit op? Elk ticket 'los' bestellen? (ben bang dat het bij het eerste kaartje wel lukt, maar bij de tweede niet, en 3 uur alleen reizen is ook zo ongezellig).
Ik heb de oplossing al gevonden. Twee keer het bestelproces door. Niets aan de hand.
Ruud zegt in post 1 dat de tickets tot 20 aug kunnen worden gekocht maar in een herinneringsmail vorige week staat dat het maar t/m morgen, 15 aug., kan.
Goed opgemerkt Anna K, ik zie inderdaad dat er in de e-mails een andere datum gecommuniceerd wordt dan hier. Welke correct is durf ik zo snel nog niet te zeggen, hier ga ik voor je achteraan!
Hallo
Ik bestelde een ticket naar Haarlem. Daar moest ik al de datum invullen wanneer ik naar Haarlem zou gaan. Ik zou volgens de aanbieding tot 31 augustus kunnen rijden. Ik durfde de ticket niet te bestellen omdat ik niet weet wanneer ik naar Haarlem wil gaan. Jammer.
Hallo
Ik bestelde een ticket naar Haarlem. Daar moest ik al de datum invullen wanneer ik naar Haarlem zou gaan. Ik zou volgens de aanbieding tot 31 augustus kunnen rijden. Ik durfde de ticket niet te bestellen omdat ik niet weet wanneer ik naar Haarlem wil gaan. Jammer.

hai, 1 van de voorwaardes van deze aanbieding is dat je de datum vastlegt ja. Ook je naam moet je vastleggen, alsook je vertrekstation.

Houdt in de gaten tot wanneer je dit soort tickets mag bestellen, ik kreeg een mail dat het alleen nog maar morgen kan. (je kan wel reizen tot eind augustus, alleen niet kopen).
Goed opgemerkt Anna K, ik zie inderdaad dat er in de e-mails een andere datum gecommuniceerd wordt dan hier. Welke correct is durf ik zo snel nog niet te zeggen, hier ga ik voor je achteraan!
en, weet je al meer? anders is vandaag de deadline en zie ik ervanaf want ik kreeg de agenda's niet meer naast elkaar zo snel.
Stijn is er volgende week pas (stond in ander bericht), maar ik neem aan dat er vandaag nog wat gemeld gaat worden gezien de deadline afloopt. Bel Ruud even op zal ik zeggen.
Stijn is er volgende week pas (stond in ander bericht), maar ik neem aan dat er vandaag nog wat gemeld gaat worden gezien de deadline afloopt. Bel Ruud even op zal ik zeggen.
bedoel je dat ik Ruud ga bellen? 😃 geef z'n nummer maar

"Hai Ruud. Dit is Anna. Hoi. Ja ik ben van het forum. Nee van internet. Anna van internet. Jij schreef iets op het internet en nu bel ik je daarover. Nee ik ken je niet. Maar wat ik je wou vragen... wat? nee, gewoon een reiziger. Nee klopt, je kent mij niet en ik jou ook niet. Ik ben een virtuele treinreiziger. Nee, ik zit nu niet op internet in de trein. Maar zou ik wel graag willen. Daarvoor bel ik je. Hallo?"
Nee natuurlijk niet 😃 Een andere moderator kan dat vast wel.
mwah. Ik ben niet onder de indruk van jullie, Stijn en Ruud. Stijn belooft er achteraan te gaan maar er komt niets terug. Ik heb Ruud vanmiddag gePMd (personal message) maar geen reply. Geen enkele andere moderator antwoordt.

ik ga nu slapen, ga ervanuit dat de deadline vandaag is. Ik heb geen kaartjes meer verder gekocht. Misschien maar goed ook want er zijn weer waanzinnig veel en onhandige werkzaamheden de rest van deze maand.
Reputatie 6
Helaas zitten niet alle moderators dagelijks op het forum Anna K, vandaar dat terugkoppeling op zich kan laten wachten. Ik heb Stijn NS een bericht gestuurd, om te kijken of hij je snel kan helpen. Ruud NS is weinig op het forum te vinden, gezien hij eigenlijk alleen aankondigingen van acties hier presenteert.
Dat begrijpen wij wel, maar als Stijn maandag iets doorzet en daarna pas een week later weer aanwezig is, hebben wij niets aan een evt antwoord.

(en ik neem aan dat Ruud is benaderd of een collega van Ruud, dan had er wel even gereageerd kunnen worden :D)
Ik heb mijn best gedaan om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over welke informatie onjuist is, maar helaas heb ik daar geen tijdige terugkoppeling over ontvangen. De fout blijkt in ieder geval in de e-mail te hebben gezeten, alle zomerbestemmingen zijn op dit moment nog te bestellen.

Reageer