Naar welke NS Extra zomerbestemming ga jij?

Als NS Extra deelnemer ontvang je op 20 juli drie geselecteerde Zomerbestemmingen in je mailbox. Je kunt hiermee al vanaf € 9 een dag op pad! Elke deelnemer ontvang één bestemming die voor € 15 kan worden aangeschaft, één voor € 12 en één voor € 9.

Het aanbod zijn dagretourtickets in de 2e klas vanaf elk station in Nederland met een vaste eindbestemming. De eindbestemming is per stad, dus bijvoorbeeld de Zomerbestemming Amsterdam is te boeken vanaf elk station in Nederland naar alle stations van Amsterdam.

De voorwaarden:
  • Met deze tickets kan gereisd worden doordeweeks vanaf 9u ’s ochtends en in het weekend de hele dag.
  • De tickets zijn aan te schaffen t/m 20 augustus en met de tickets kan gereisd worden t/m 31 augustus.
  • De genoemde prijzen gelden i.c.m. één van de persoonlijke actiecodes die zijn opgenomen in de e-mail van NS Extra
  • Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
  • Elke NS Extra deelnemer kan maximaal vier tickets bestellen.
  • Een upgrade naar de 1e klas kost € 4 en moet (helaas) los aangeschaft worden.

Vragen of opmerkingen over deze campagne? Stel ze gerust in dit topic!

Nog geen NS Extra deelnemer? Meld je hier aan.

71 reacties

Ik heb mijn best gedaan om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over welke informatie onjuist is, maar helaas heb ik daar geen tijdige terugkoppeling over ontvangen. De fout blijkt in ieder geval in de e-mail te hebben gezeten, alle zomerbestemmingen zijn op dit moment nog te bestellen.
Dat begrijpen wij wel, maar als Stijn maandag iets doorzet en daarna pas een week later weer aanwezig is, hebben wij niets aan een evt antwoord.

(en ik neem aan dat Ruud is benaderd of een collega van Ruud, dan had er wel even gereageerd kunnen worden :D)
Reputatie 7
Helaas zitten niet alle moderators dagelijks op het forum Anna K, vandaar dat terugkoppeling op zich kan laten wachten. Ik heb Stijn NS een bericht gestuurd, om te kijken of hij je snel kan helpen. Ruud NS is weinig op het forum te vinden, gezien hij eigenlijk alleen aankondigingen van acties hier presenteert.
mwah. Ik ben niet onder de indruk van jullie, Stijn en Ruud. Stijn belooft er achteraan te gaan maar er komt niets terug. Ik heb Ruud vanmiddag gePMd (personal message) maar geen reply. Geen enkele andere moderator antwoordt.

ik ga nu slapen, ga ervanuit dat de deadline vandaag is. Ik heb geen kaartjes meer verder gekocht. Misschien maar goed ook want er zijn weer waanzinnig veel en onhandige werkzaamheden de rest van deze maand.
Nee natuurlijk niet 😃 Een andere moderator kan dat vast wel.
Stijn is er volgende week pas (stond in ander bericht), maar ik neem aan dat er vandaag nog wat gemeld gaat worden gezien de deadline afloopt. Bel Ruud even op zal ik zeggen.
bedoel je dat ik Ruud ga bellen? 😃 geef z'n nummer maar

"Hai Ruud. Dit is Anna. Hoi. Ja ik ben van het forum. Nee van internet. Anna van internet. Jij schreef iets op het internet en nu bel ik je daarover. Nee ik ken je niet. Maar wat ik je wou vragen... wat? nee, gewoon een reiziger. Nee klopt, je kent mij niet en ik jou ook niet. Ik ben een virtuele treinreiziger. Nee, ik zit nu niet op internet in de trein. Maar zou ik wel graag willen. Daarvoor bel ik je. Hallo?"
Stijn is er volgende week pas (stond in ander bericht), maar ik neem aan dat er vandaag nog wat gemeld gaat worden gezien de deadline afloopt. Bel Ruud even op zal ik zeggen.
Goed opgemerkt Anna K, ik zie inderdaad dat er in de e-mails een andere datum gecommuniceerd wordt dan hier. Welke correct is durf ik zo snel nog niet te zeggen, hier ga ik voor je achteraan!
en, weet je al meer? anders is vandaag de deadline en zie ik ervanaf want ik kreeg de agenda's niet meer naast elkaar zo snel.
Hallo
Ik bestelde een ticket naar Haarlem. Daar moest ik al de datum invullen wanneer ik naar Haarlem zou gaan. Ik zou volgens de aanbieding tot 31 augustus kunnen rijden. Ik durfde de ticket niet te bestellen omdat ik niet weet wanneer ik naar Haarlem wil gaan. Jammer.

hai, 1 van de voorwaardes van deze aanbieding is dat je de datum vastlegt ja. Ook je naam moet je vastleggen, alsook je vertrekstation.

Houdt in de gaten tot wanneer je dit soort tickets mag bestellen, ik kreeg een mail dat het alleen nog maar morgen kan. (je kan wel reizen tot eind augustus, alleen niet kopen).
Hallo
Ik bestelde een ticket naar Haarlem. Daar moest ik al de datum invullen wanneer ik naar Haarlem zou gaan. Ik zou volgens de aanbieding tot 31 augustus kunnen rijden. Ik durfde de ticket niet te bestellen omdat ik niet weet wanneer ik naar Haarlem wil gaan. Jammer.
Goed opgemerkt Anna K, ik zie inderdaad dat er in de e-mails een andere datum gecommuniceerd wordt dan hier. Welke correct is durf ik zo snel nog niet te zeggen, hier ga ik voor je achteraan!
Ruud zegt in post 1 dat de tickets tot 20 aug kunnen worden gekocht maar in een herinneringsmail vorige week staat dat het maar t/m morgen, 15 aug., kan.
Ik heb de oplossing al gevonden. Twee keer het bestelproces door. Niets aan de hand.
Ik probeer 2x een dagretour Groningen te bestellen. De eerste ticket ligt in mijn 'winkelwagen' met de kortingscode, maar bij de tweede ticket krijg ik de melding 'u kunt maximaal "1" kortingscode invoeren'. Ik gebruik wel een andere code (van de 4 uit de mail) dan bij de eerste ticket. Hoe los ik dit op? Elk ticket 'los' bestellen? (ben bang dat het bij het eerste kaartje wel lukt, maar bij de tweede niet, en 3 uur alleen reizen is ook zo ongezellig).
Hoe werkt de toeslag naar de eerste klas? Ik wil graag morgen naar Amersfoort. Alle medewerkers zijn in gesprek en blijven dat ook voor het half uur dat ik aan lijn heb gehangen. .Aanklikken tweede klas om om te zetten werkt niet, verder heb ik een aanbod gekregen om te upgraden maar dat mag dan juist weer niet samen met een aanbieding. Er staat ook ergens dat je apart voor €4 een upgrade kunt kopen, maar waar dan? Zie ook nog een upgrade voor €6,50 maar dat is 'm dus niet, zie door de bomen het bos niet meer. En hoe werkt dat met die app? Moet ik mijn telefoon voor het poortje houden? Snap er niets van, dat zal wel aan mij liggen, maar ik ben wel een academicus die al 30 jaar in de ICT werkt.

De app heb ik inmiddels door, na bestellen en ontvangst kun je een uitleg bekijken, het gaat met een Q-code op de telefoon, de eerste klas snap ik nog steeds niet.
Hoe werkt de toeslag naar de eerste klas? Ik wil graag morgen naar Amersfoort. Alle medewerkers zijn in gesprek en blijven dat ook voor het half uur dat ik aan lijn heb gehangen. .Aanklikken tweede klas om om te zetten werkt niet, verder heb ik een aanbod gekregen om te upgraden maar dat mag dan juist weer niet samen met een aanbieding. Er staat ook ergens dat je apart voor €4 een upgrade kunt kopen, maar waar dan? Zie ook nog een upgrade voor €6,50 maar dat is 'm dus niet, zie door de bomen het bos niet meer. En hoe werkt dat met die app? Moet ik mijn telefoon voor het poortje houden? Snap er niets van, dat zal wel aan mij liggen, maar ik ben wel een academicus die al 30 jaar in de ICT werkt.
Fijn, dan doe ik een 'retour' Tilburg-Groningen met een paar dagen ertussenin! Vanaf Groningen nog maar 25min naar mijn vader in Friesland, met een boemeltje. Thanks!
@DeHeldin: Ja, het is mogelijk om de codes op verschillende dagen te gebruiken. Nee, het is niet mogelijk om het eindstation aan te passen. Nee hoor, al je vragen zijn welkom! :)
@IamHans: Nee, deze acties kun je niet combineren.
Mogen 2 personen gebruik maken van één zomerticket en een gratis meereiskaart?
Als ik van Tilburg naar Groningen reis met code1 op dag X, en dan terugreis met code2 op dagY; kan dat?

En is er een mogelijkheid om van Groningen eigenlijk Leeuwarden te maken? Ergens, op de een of andere manier? Of wil ik dan teveel? 🙂
Gedaan Gabrielle. 🙂
Welkom op het NS Serviceforum, Veerha!

Zou je mij een privebericht kunnen sturen met de onderstaande gegevens? Dit kun je doen door op mijn naam te klikken.
  • Voorletters & achternaam
  • Geboortedatum
  • OV-chipkaartnummer

Dan ga ik kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.

Update: Veerha is inmiddels voorzien van een actie met een andere bestemming! 🙂
Wat als je je nu aangemeld hebt voor NS Extra, kun je dan nog gebruik maken van deze aanbieding?

Als NS Extra deelnemer ontvang je op 20 juli drie geselecteerde Zomerbestemmingen in je mailbox. Je kunt hiermee al vanaf € 9 een dag op pad! Elke deelnemer ontvang één bestemming die voor € 15 kan worden aangeschaft, één voor € 12 en één voor € 9.

Het aanbod zijn dagretourtickets in de 2e klas vanaf elk station in Nederland met een vaste eindbestemming. De eindbestemming is per stad, dus bijvoorbeeld de Zomerbestemming Amsterdam is te boeken vanaf elk station in Nederland naar alle stations van Amsterdam.

De voorwaarden:
  • Met deze tickets kan gereisd worden doordeweeks vanaf 9u ’s ochtends en in het weekend de hele dag.
  • De tickets zijn aan te schaffen t/m 20 augustus en met de tickets kan gereisd worden t/m 31 augustus.
  • De genoemde prijzen gelden i.c.m. één van de persoonlijke actiecodes die zijn opgenomen in de e-mail van NS Extra
  • Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
  • Elke NS Extra deelnemer kan maximaal vier tickets bestellen.
  • Een upgrade naar de 1e klas kost € 4 en moet (helaas) los aangeschaft worden.

Vragen of opmerkingen over deze campagne? Stel ze gerust in dit topic!

Nog geen NS Extra deelnemer? Meld je hier aan.
Leuk, maar 2 van de 3 voor mij geslecteerde bestemmingen slaan nergens op: ik mag voor 12 euro naar Breda, terwijl ik in Breda woon. En voor 15 euro mag ik naar Rotterdam, terwijl ik maar € 11,20 betaal voor een retourtje met mijn voordeelurenkaart!

Vreemd, met woonplaats Breda had je idd niet de aanbieding voor Breda moeten ontvangen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een andere bestemming. Zou je op dit privébericht willen reageren met je OV-chipkaartnummer? Dan kan ik laten nakijken waar dit misgaat in de selectie.

Ook ik heb een aanbieding voor Breda ontvangen, terwijl ik daar woon. Zou ik ook een andere aanbieding mogen ontvangen? Alvast bedankt!
Goedemorgen Patlam.

Je dient met een e-ticket altijd de (snelste) reis aan te houden die de Reisplanner aangeeft. In jouw geval gaat de reis helaas niet via Ede/Wageningen en loop je het risico dat je hiervoor een boete krijgt van de conducteur.

Helemaal duidelijk, dacht dat ook al, maar twijfelde doordat de conducteur dacht dat het wel mocht!
Groet & dank!

Reageer