Nieuw: NS Extra

• 20 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 1022 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
van: Nederlandse Spoorwegen
Antwoorden op: nsonline@ezine.ns.nl
datum: 20 augustus 2015 12:02
onderwerp: Nieuw: NS Extra met check-uit alert service en persoonlijke voordelen.

U kiest regelmatig voor de trein. Daar zijn we uiteraard blij mee bij NS. En we doen er alles aan om elke reis zo aangenaam mogelijk te maken. Daarom hebben we iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren. Doet u mee?

Meld u nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen, zoals:
- Check-uit alert service
- Speciale aanbieding meereiskaart

Aanmelden
Wilt u profiteren van de vele voordelen van NS Extra? Meld u dan nu gratis aan via onderstaande button. U kunt zich hier op elk moment eenvoudig weer voor afmelden.
Naar de aanmeldpagina

Toestemming
Wij mogen u de diensten van NS Extra alleen bieden als u ons toestemming geeft om uw persoons- en reisgegevens te verwerken. Wij garanderen dat we deze gegevens voor niets anders zullen gebruiken dan voor NS Extra.

We zijn benieuwd naar uw mening
Omdat NS Extra nieuw is, zullen we u tijdens de proefperiode regelmatig vragen wat u ervan vindt. Zo helpt u ons de extra's nog beter op uw wensen af te stemmen.

Meer weten?
Heeft u nog vragen over NS Extra? Kijk dan op ns.nl/nsextra. Of bel met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.

http://www.ns.nl/reizigers/blind/_unsorted/ns-extra-homepage.html

Nieuw: NS Extra

Kiest u regelmatig voor de trein? Daar zijn we blij mee bij NS. En we doen er alles aan uw reis zo aangenaam mogelijk te maken. Daarom willen wij iets nieuws introduceren: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Met NS Extra profiteert u van persoonlijke services, exclusieve voordelen en leuke aanbiedingen.

We zijn benieuwd wat u als reiziger hiervan vindt. Daarom starten we met een proefperiode van vijf maanden. Een beperkt aantal klanten kan meedoen. Meld u daarom zo snel mogelijk, maar uiterlijk 25 september, aan. Omdat een beperkt aantal klanten mee kan doen, kan het zijn dat de aanmeldpagina al eerder gesloten wordt.

Meld u aan

De voordelen van NS Extra

Nadat u zich heeft aangemeld profiteert u met NS Extra van persoonlijke services en extra voordeel zoals:

De check-uit alert service: bent u vergeten uit te checken, dan ontvangt u automatisch binnen enkele dagen een e-mail waarmee u dit snel en gemakkelijk kunt herstellen.
Exclusieve aanbiedingen, zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart: neem eenmalig iemand mee op reis tegen een exclusief lage prijs. Dit kan ook een andere exclusieve aanbieding zijn.
Andere leuke voordelen en extra's.

De check-uit alert service start direct na uw aanmelding. De overige extra's starten vanaf oktober, wanneer de aanmeldperiode is gesloten.

Nieuwsgierig? Meld u zich dan vandaag nog aan voor NS Extra.

Kan ik me ook aanmelden?

U kunt zich aanmelden voor NS Extra’s proefperiode van vijf maanden als u:

een consumentenabonnement van NS heeft,
een persoonlijke OV-chipkaart heeft zonder abonnement,
of als u student bent.

Bent u in het bezit van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart dan kunt u helaas niet meedoen.

Persoons- en reisgegevens

Wilt u profiteren van de vele voordelen van NS Extra? Daarvoor is inzicht in uw persoons- en reisgegevens nodig. Zo laten wij de voordelen en services zo goed mogelijk aansluiten op uw situatie. Wij kunnen u de diensten van NS Extra alleen bieden als u ons toestemming geeft om deze gegevens - alleen voor NS Extra - te verwerken. Wij garanderen dat we deze gegevens voor niets anders zullen gebruiken dan voor NS Extra. En dat u zich hiervoor op elk moment weer kunt afmelden.

Uw mening over NS Extra

Omdat NS Extra nieuw is, zullen we u tijdens de proefperiode van vijf maanden regelmatig vragen wat u ervan vindt. Zo helpt u ons nog beter de voordelen en services op uw wensen af te stemmen. Aan de hand van de reacties van de deelnemers beoordelen we of we NS Extra in de toekomst gaan introduceren. U kunt uw mening ook delen via een speciale pagina op het NS Service Forum. Deze is alleen voor deelnemers aan NS Extra.

Deelnemersvoorwaarden NS Extra

Lees hier de deelnemersvoorwaarden van NS Extra.

Veel gestelde vragen

Lees hier de veel gestelde vragen over NS Extra.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ben je met dit persoonlijke OV-Chipkaart nummer al wel bekend in Mijn NS account?
Waar precies, welke topic dan?
@Aaron: zou je dit bericht willen plaatsen in het andere topic? We helpen je graag!
Ik zal dit topic sluiten, zodat mensen kunnen reageren op het topic van Hessel. Nu denken forumleden dat Michiel deze vragen kan/moet beantwoorden.
Beste Michiel,

Probeerde al sinds vannochtend mezelf aan te melden voor NS extra en voor deze proefgroep. Telkens krijg ik dit te lezen: Er is bij ons geen emailadres van u bekend. Neem contact op met onze Klantenservice op 030-7515155 (lokaal tarief) op werkdagen van 08.00u - 22.00u en op zaterdag van 09.00u - 17.00u.

Dit is raar omdat de NS mijn email moet herkennen om uberhaupt in te loggen. Ook na 2 keer via EVA, een telefonische klanten service medewerker en 2 keer via live chat werd ik niet geholpen. Ik wil me simpelweg aanmelden maar het systeem werkt niet mee. Kun je me verder helpen?
Reputatie 6
Badge +2
Het is voor de vindbaarheid inderdaad goed dat je "blind"- pagina's hierheen kopieert.