vraag

Nieuwsbrief niet ontvangen

• 6 september 2019
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Al een paar weken, en misschien al langer, ontvang ik geen digitale NS-nieuwsbrief meer. In MijnNS staat de nieuwsbrief gewoon aangevinkt en in het verleden kreeg ik hem altijd minstens één keer per week. Vorige week heb ik mij opnieuw aangemeld voor de nieuwsbrief, en nog steeds niks. Vandaag heb ik met de klantenservice gebeld en de mevrouw legde uit dat er problemen/storingen waren met het systeem maar dat het nu weer goed moet gaan. Ik vind dat niet geloofwaardig want als dat zo is zou er niemand een nieuwsbrief moeten hebben ontvangen of in ieder geval een groot aantal mensen niet en daarvan was haar niks bekend. Mijn vraag aan de community is dan ook: hebben meer mensen dit probleem ervaren in de afgelopen 1 à 2 maanden en hoe los je het op zonder ingewikkeld technisch gedoe? Want volgens NS wordt de nieuwsbrief dus gewoon verstuurd.

3 reacties

Hallo Hans187 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je op dit moment geen nieuwsbrief meer ontvangt. Ik snap dat je mijn collega's van de Klantenservice hier al naar hebt laten kijken en zij niets konden vinden. Als moderator kan ik soms wat meer doen maar in deze kwestie moet ik eerst goed nadenken wat de mogelijkheden zijn. Voor nu denk ik dat onze community je helaas ook niet veel verder kan helpen. Kun je me in een privébericht je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres sturen? Dan ga ik kijken wat ik kan doen.
Reputatie 7
Badge +3
Mijn vraag aan de community is dan ook: hebben meer mensen dit probleem ervaren in de afgelopen 1 à 2 maanden en hoe los je het op zonder ingewikkeld technisch gedoe? Want volgens NS wordt de nieuwsbrief dus gewoon verstuurd.
Vanmiddag heb ik een nieuwsbrief " Nieuwsbrief september: reis met korting van deur tot deur" ontvangen.
Vorige week iets over de verwachte drukte in september, de week daarvoor inspiratie voor zomerse uitjes, ook nog een nieuwsbrief augustus.
Dus er zijn zeker wel nieuwsbrieven verstuurd.
Tot op heden nog geen gegevens van Hans187 ontvangen. Ik wacht het nog een weekje af.

Reageer