-
-
Op het juiste spoor
-
0 reacties
Al een paar weken, en misschien al langer, ontvang ik geen digitale NS-nieuwsbrief meer. In MijnNS staat de nieuwsbrief gewoon aangevinkt en in het verleden kreeg ik hem altijd minstens één keer per week. Vorige week heb ik mij opnieuw aangemeld voor de nieuwsbrief, en nog steeds niks. Vandaag heb ik met de klantenservice gebeld en de mevrouw legde uit dat er problemen/storingen waren met het systeem maar dat het nu weer goed moet gaan. Ik vind dat niet geloofwaardig want als dat zo is zou er niemand een nieuwsbrief moeten hebben ontvangen of in ieder geval een groot aantal mensen niet en daarvan was haar niks bekend. Mijn vraag aan de community is dan ook: hebben meer mensen dit probleem ervaren in de afgelopen 1 à 2 maanden en hoe los je het op zonder ingewikkeld technisch gedoe? Want volgens NS wordt de nieuwsbrief dus gewoon verstuurd.
icon
Beste antwoord door Jouke NS 19 september 2019, 19:49
Ik heb de gegevens van Hans187 na aanleiding van een privébericht gecontroleerd en een beetje aangepast. Volgens de instellingen zou hij gewoon de Nieuwsbrief moeten ontvangen. We kijken de situatie aan en mocht het komende maand wederom weer fout gaan zal ik het opnieuw oppakken.
Bekijk origineel