Ns actie, geen kaart ontvangen

Beste Ns,
jullie hebben een super leuke actie momenteel waarbij je een gratis weekend kaart kan krijgen. Echter heb ik geen code ontvangen terwijl ik wel gereisd hebt. Kunnen jullie mij helpen?

groetjes

11 reacties

Mij is geen super leuke actie bekend waarbij je een gratis weekendkaart kan krijgen. Zou je misschien kunnen aangeven waar deze te vinden is ?
Normaal gesproken beschik je over een code waarmee je een kaartje kunt kopen om te reizen en niet andersom.
Reputatie 4
Wellicht ben je in de war met de verschillende 2-1 upgrade-acties, zoals die van NS Extra (inmiddels verlopen) en de Treinpakkers (inmiddels niet meer aan te vragen)?
@Anoukshanice ,

Vaste klanten krijgen af en toe een aanbod van een gratis ticket als ze binnen een bepaalde periode x aantal reizen maken.

Tot wanneer had je de tijd om deze reizen te maken? Na het afsluiten van deze periode kan het nog een maand of langer duren voor je de couponcode ontvangt. Deze krijg je dus niet direct nadat je de reis maakt.

Als die maand(en een half) na het einde al gepasseerd is, dan kan een moderator je morgen wel verder helpen via privé-berichten. Wacht wel even tot een moderator dit zelf aanbiedt. De moderators werken niet elke dag op het forum.

@s1mon9 en @Perron23 ,

Geselecteerde abonnees krijgen af en toe van die aanbiedingen van NS marketing. Zonder dit aanbod had Anoukshanice haar reis waarschijnlijk niet gemaakt.
Welkom bij de Community, Anoukshanice.

Het antwoord van herrie klopt inderdaad 🙂. Je krijgt de code binnen ongeveer een maand na afloop van de reisperiode toegestuurd. Als je een maand na het aflopen van de reisperiode nog niks hebt ontvangen laat het ons dan even weten!
Ontvang één dag gratis reizen in het weekend met de trein Profiteer nu nog meer van uw Dal Voordeel abonnement. Er is een goede reden om in de trein te stappen en een reis bij NS te maken. Na deze reis ontvangt u namelijk één dag gratis reizen in het weekend.

Eén dag gratis reizen in het weekend
Maakt u binnen vandaag en twee maanden een reis bij NS dan ontvangt u van ons een code voor een e-ticket van een weekenddagkaart. U ontvangt deze code uiterlijk 3 maanden na ontvangst van deze mail. Met deze dagkaart reist u één dag in een door u gekozen weekend, binnen zes maanden na ontvangst, met de trein door heel Nederland. Waar u ook maar naartoe wilt.

Tot ziens in de trein!

Deze mail heb ik ontvangen op 28-9-2018,
Met andere woorden heb ik de gratis couponcode ook niet ontvangen voor een treinreis in het weekend,
terwijl ik wel voldoe aan de voorwaarden en het termijn verstreken is.

Ik heb al een mailtje gestuurd naar de klantenservice van de NS op 28-12-2018.
Hierop is een antwoord gekomen dat ze na 5 werkdagen niet in staat waren op een antwoord te geven.
Dus is het maar afwachten geblazen.

Groet,

Hans Poos
Badge +3
Tja, dat niet binnen 5 dagen kunnen reageren ligt aan de vakantie/feestdagenperiode natuurlijk. Dan krijg je automatisch een mailtje dat het wat langer kan duren.

Geduld dus inderdaad. De laatste keer dat ik zo'n mail kreeg ("helaas is het ons niet gelukt binnen 5 dagen") duurde het nog 2 dagen langer..
Reputatie 6
Badge
Zo'n aanbod heb ik in de ruim 40 jaar dat ik NS-klant ben nog nooit gehad. Maar ik heb dan ook geen dal-voordeel maar nog steeds een voordelenurenkaart en reis waarschijnlijk te regelmatig om mij met een gratis kaartje te pushen om vaker met de trein te gaan.
Badge +3
MoDe schreef:

Zo'n aanbod heb ik in de ruim 40 jaar dat ik NS-klant ben nog nooit gehad. Maar ik heb dan ook geen dal-voordeel maar nog steeds een voordelenurenkaart en reis waarschijnlijk te regelmatig om mij met een gratis kaartje te pushen om vaker met de trein te gaan.

Ik ook niet hoor @MoDe, maar heb pas sinds 2016 of zo Dal Voordeel, dus logisch op zich andere aanbiedingen zoals een (weekend)dagje 1e klas en zo af en toe.

Of een Dal/voordeeluren dagkaartje voor € 12,50 vorig jaar (onbeperkt reizen na 9:00, en geen middagspits). Die kon toen iedereen gewoon onbeperkt kopen, als je de link wist!

Wow, 40 jaar klant... de (trouwe) VDU klanten komen er wel erg bekaaid van af dan. Kan je wel NS Extra 'aan zetten' met een VDU eigenlijk?🤔

Dan krijg je ook vaak cadeautjes of 'challenges' (maak een reis doordeweeks en dan dagje in het weekend 1e klas gratis)... waar je wel misschien iets of juist helemaal niets mee kan!

Desnoods de film Jurassic Park gratis kunnen zien met zijn allen op vertoon van een keuzedag.. Nee, dat is flauw 😉

Ik geloof dat @Tochjo laatst nog zo'n link had naar een algemeen Dagretour of zo, voor € 8,95 terwijl alle acties naar iets van slechts € 9,95 wezen, en je dan bovendien met iemand mee moest reizen of zo...
MoDe schreef:

Mocht je NS Extra hebben en geen aanbiedingen krijgen dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice voor een oplossing. Doe dat bij voorkeur via Sociale Media of de Live Chat voor een snelle oplossing.
Hallo,

Netjes afgehandeld door de NS.
Vandaag alsnog de couponcode ontvangen met de bijbehorende excuses.

Groetjes

Hans Poos
Ah, wat goed nieuws, Hans!

Fijn dat je dit ook nog even aan ons laat weten 🙂

Reageer