beantwoord

NS Businesscard en NS Extra

• 4 juli 2016
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Kreeg vandaag een uitnodiging me aan te melden voor NS Extra maar dat blijkt voor mij - als businesscard bezitter - niet mogelijk omdat bezitters van een Businesscard worden uitgesloten van deelname aan NS Extra.
Volstrekt onbegrijpelijk waarom dit niet mogelijk is en - indien daar een logische verklaring voor is - ik wel betreffende mail ontvang.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 4 juli 2016, 16:25

Ik heb navraag gedaan en wat blijkt; 20.000 klanten met een Business Card zijn aangeschreven om deel te nemen aan NS Extra maar dat is niet mogelijk voor deze klant-groep.

De reden is dat deze klanten wel ooit in het Consumenten segment zaten: helaas is voor de selectie van NS Extra geen check gedaan op het houder-zijn van de Business Card.
Marketing gaat deze klanten een rectificatiemail sturen waarin het een en ander aan hen wordt uitgelegd.
Bekijk origineel

7 reacties

Reizigers die kunnen meedoen aan NS Extra zijn abonnementhouders met een Consumentenabonnement, houders van een persoonlijke OV-chipkaart en studenten. Houders van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart kunnen niet meedoen aan NS Extra. Kan het zijn dat je naast de Businesscard met een persoonlijke ov-chipkaart hebt die bekend is bij NS? Dat zou de mail verklaren.
Ik heb navraag gedaan en wat blijkt; 20.000 klanten met een Business Card zijn aangeschreven om deel te nemen aan NS Extra maar dat is niet mogelijk voor deze klant-groep.

De reden is dat deze klanten wel ooit in het Consumenten segment zaten: helaas is voor de selectie van NS Extra geen check gedaan op het houder-zijn van de Business Card.
Marketing gaat deze klanten een rectificatiemail sturen waarin het een en ander aan hen wordt uitgelegd.
Reizigers die kunnen meedoen aan NS Extra zijn abonnementhouders met een Consumentenabonnement, houders van een persoonlijke OV-chipkaart en studenten. Houders van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart kunnen niet meedoen aan NS Extra. Kan het zijn dat je naast de Businesscard met een persoonlijke ov-chipkaart hebt die bekend is bij NS? Dat zou de mail verklaren.

Ik heb geen persoonlijke OV-chipkaart.

Dank voor de reactie; jammer dat deze vergissing gemaakt is.
Vraag blijft wel waarom NS-Extra voor deze groep niet beschikbaar is.

Laat even weten, wanneer je je een e-mail hebt gekregen van NS Marketing.

Laat even weten, wanneer je je een e-mail hebt gekregen van NS Marketing.

Ok
In de zakelijke markt wordt op dit moment een pilot gedaan met een aantal klanten. Hierbij wordt de automatische correctie bij de NS Business Card getest. Zodra deze succesvol is afgerond wordt deze ook uitgerold naar alle bedrijven met een NS Business Card.

Reageer