beantwoord

NS extra 1e klas upgrade geactiveerd maar kon niet op kaart geladen worden bij automaat

Ik had afgelopen woensdag via NS extra een upgrade naar eerste klas geactiveerd, vanwege een langere reis dan normaal en midden in de avondspits. Nu kon ik deze bestelling op de automaten zowel op Amsterdam Lelylaan als op Schiphol niet ophalen ("probeer later of op een andere automaat".... niet gelukt dus) en heb ik er dus geen gebruik van kunnen maken. Zou ik een nieuwe code kunnen ontvangen zodat ik het alsnog een keer kan uitproberen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 september 2018, 13:19

Welkom bij de Community, Anne.

Vervelend dat je de Upgrade niet hebt kunnen gebruiken. Je kan in dit geval via onze Klantenservice een nieuwe code aanvragen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat. Al onze kanalen zijn op het moment wel erg druk. Een reactie kan dan ook wat langer op zich laten wachten. Stuur in je reactie gelijk je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer mee. Dan kunnen we je verzoek zo snel mogelijk afhandelen.

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij de Community, Anne.

Vervelend dat je de Upgrade niet hebt kunnen gebruiken. Je kan in dit geval via onze Klantenservice een nieuwe code aanvragen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat. Al onze kanalen zijn op het moment wel erg druk. Een reactie kan dan ook wat langer op zich laten wachten. Stuur in je reactie gelijk je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer mee. Dan kunnen we je verzoek zo snel mogelijk afhandelen.
Het is inmiddels via de chat inderdaad afgehandeld. Dank je wel!
Wat fijn!

Goed weekend! 😃

Reageer