beantwoord

NS extra 1ste klas upgrade kwijt

Hoi, Ik heb me onlangs aangemeld voor de NS extra service. Nu wil ik Maandag as (het is nu vrijdag...) de 1ste klas upgrade verzilveren. Doch ik zie dat ik nooit op de activeer email link heb geklikt. De link werkt niet meer. Terwijl als ik normaal op ns inlog werkt Extra zo lijkt het. Alleen zie ik niet mijn upgrade code. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 januari 2019, 17:44

Hallo Maarten1971 en welkom bij de NS Community,

MoDe heeft gelijk. Alleen kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen ook voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd en gezamenlijk tot een oplossing komen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

ok dank, nu mee begonnen 😎
Hallo Maarten1971 en welkom bij de NS Community,

MoDe heeft gelijk. Alleen kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen ook voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd en gezamenlijk tot een oplossing komen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 6
Badge +1
Je had om de upgrade-code te krijgen NS extra moeten activeren, maar begrijp dat NS extra wel bij je producten in je NS account staat? De upgrade code had je na het activeren via een een andere mail moeten krijgen.
Je kunt hopen op coulance van een NS moderator.

Reageer