beantwoord

NS extra, 2,50 euro bij 3 reizen????

• 2 december 2015
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Inmiddels 3keer met ns klantenservice gebeld over het feit dat ik geen bericht gekregen heb hoe mijn beloofde 2,50 bij 3reizen in de daluren in oktober. Weten niet van de actie en de antwoorden klopten niet ( eerste keer half november moest ik eind november maar terugbrllen, gisteren 2x gebeld 1e keer werd gezegd dat ik het op moest halen door bij servicepaal produkt ophalen in te toetsen, dat daar de 2,50 dan bijgeschreven zou worde. Nadat ik dat in het dorp was gaan doen en er niets stond weer gebrld en toen zei de medewerker na navraag gedaan te hebben dat ik binnenkort maar onder het kopje "NS-extra" moest kijken want dat het daar dan zou staan. Toen ik zei geen kopje "NS-extra" te zien op mijn ns, zi hijj dat hij dat ook niet zeker wist, maar dat ik de 2,50 binnenkort wel zou kunnen cashen dmv ophalen product. Ik zei weer dat ik geen bericht gehad had dus dat niet dacht, maar keam niet verder.
Ik had bij de enquette die ik over ns-extra ook al aangegeven niets meer over die 2,50 gehoord te hebben,vmaar daar niets op vernomen. Zo moet je wel erg veel moeite doen, om het beloofde extraatje te verkrijgen, kost meer tijd en moeite dan dat het waard is !
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 december 2015, 13:04

Hoi Riet.

Vervelend dat je meerdere keren hebt gebeld met ons, en dat je nog geen duidelijkheid hebt. Excuses hiervoor.

Door een fout in de data waar de selectie op is gebaseerd, hadden we de reisgegevens van de maand oktober nog niet compleet, waardoor we voor een aantal klanten te weinig reizen hebben geteld. Ik vermoed dat jij een van deze klanten bent geweest. We gaan de beloning alsnog uitkeren, maar het kan dus even duren. Zodra dit is gebeurd, ontvang je bericht. Mocht je over twee weken nog niets hebben gehoord, laat mij dit dan alsjeblieft weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Riet.

Vervelend dat je meerdere keren hebt gebeld met ons, en dat je nog geen duidelijkheid hebt. Excuses hiervoor.

Door een fout in de data waar de selectie op is gebaseerd, hadden we de reisgegevens van de maand oktober nog niet compleet, waardoor we voor een aantal klanten te weinig reizen hebben geteld. Ik vermoed dat jij een van deze klanten bent geweest. We gaan de beloning alsnog uitkeren, maar het kan dus even duren. Zodra dit is gebeurd, ontvang je bericht. Mocht je over twee weken nog niets hebben gehoord, laat mij dit dan alsjeblieft weten.

Reageer