beantwoord

NS Extra

• 3 juli 2016
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Ik vind het leuk dat ik zo hartelijk word welkom geheten, maar ik zie niet duidelijk wat mijn lidmaatschap NS Extra inhoudt.
Wat heeft het meer te bieden dan een waarschuwing dat je niet hebt uitgecheckt.? Iedereen wordt toch al eindeloos overspoeld met reclame-mails. Wees duidelijk en transparant.
icon

Beste antwoord door LauraR NS 3 juli 2016, 14:54

Hoi aadvdwerf, welkom op het forum.

NS Extra wordt niet gebruikt om de klant te overspoelen met reclame. Bij een vergeten uitcheck krijg je een mail van ons en je ontvangt regelmatig leuke aanbiedingen van ons, zoals een Meereiskaart of een gratis upgrade naar de eerste klas. Het zijn dus wel echt voordeeltjes, zoals Thom ook al schrijft. Mocht je toch vinden dat je teveel berichten van ons ontvangt dan kun je je altijd uitschrijven bij NS Extra.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi aadvdwerf, welkom op het forum.

NS Extra wordt niet gebruikt om de klant te overspoelen met reclame. Bij een vergeten uitcheck krijg je een mail van ons en je ontvangt regelmatig leuke aanbiedingen van ons, zoals een Meereiskaart of een gratis upgrade naar de eerste klas. Het zijn dus wel echt voordeeltjes, zoals Thom ook al schrijft. Mocht je toch vinden dat je teveel berichten van ons ontvangt dan kun je je altijd uitschrijven bij NS Extra.
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet zo dat u overspoeld wordt met reclame. Het is geen commerciƫle televisie.

Het levert zelfs voordeeltjes op als meereiskaartjes en dergelijke. Zelf vond ik de meeste aanbiedingen niet onaardig tot nu toe. In de pilot was men redelijk royaal, mogelijk is het wat minder nu het om grotere groepen gaat. Het is dus niet zo dat uw spambox er mee vol raakt.

Reageer