beantwoord

NS extra

• 1 november 2016
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik heb mij aangemeld voor NS extra. En daar staat dat ik me aan meld dat ik een gratis upgrade krijgt naar de 1e klas. Dus als ik straks incheckt bij NS dan kan ik in de eerste klas gaan zitten.
Met vriendelijke groeten
Quintijn
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 1 november 2016, 19:38

Welkom op het NS Serviceforum quintijn. De upgrade zal in een mail naar je worden toegestuurd. Dat zal waarschijnlijk pas later zijn. Ik kan later op dit moment nog niet voor je definiëren. De upgrade zal nog gepersonaliseerd moeten worden en je kan er niet vanavond al mee reizen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Kreeg je die mail gelijk na aanmelding al?? Dat zou leuk zijn,heb zonet mijn moeder opgegeven voor NS-extra
@quintijn
Een moderator zal u vast verder kunnen helpen met uw vraag, maar als u vanavond nog antwoord wil is even bellen of chatten met de NS www.ns.nl/klantenservice/contact een betere optie.
Welkom op het NS Serviceforum quintijn. De upgrade zal in een mail naar je worden toegestuurd. Dat zal waarschijnlijk pas later zijn. Ik kan later op dit moment nog niet voor je definiëren. De upgrade zal nog gepersonaliseerd moeten worden en je kan er niet vanavond al mee reizen.

Reageer