beantwoord

NS Extra

• 31 maart 2017
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

Op 27 maart kreeg ik bericht dat ik een bedrag van 2,50 op kon halen bij de kaartautomaat. Ik heb dit geprobeerd, maar bij de op te halen bestellingen stond alleen de mogelijkheid een keuzedag op te halen. Hoe kan ik bovenstaand bedrag alsnog toevoegen aan het saldo op mijn ov chipkaart?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 31 maart 2017, 18:22

Hmm, wat vervelend dat dit niet mogelijk bleek. Ik heb er geen directe verklaring voor. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen vast even nakijken of dit voor je klaarstond/staat. Ze zijn 24/7 bereikbaar via telefoon (030 751 51 55) en Twitter.

Laat vooral even weten of je tot een oplossing bent gekomen met oNS.
Bekijk origineel

8 reacties

Hmm, wat vervelend dat dit niet mogelijk bleek. Ik heb er geen directe verklaring voor. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen vast even nakijken of dit voor je klaarstond/staat. Ze zijn 24/7 bereikbaar via telefoon (030 751 51 55) en Twitter.

Laat vooral even weten of je tot een oplossing bent gekomen met oNS.
Kan ik de klantenservice ook mailen, want ik heb er geen zin in om te telefoneren of te twitteren.
Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum en ov-chipkaartnummer.
privégegevens verwijderd door moderator op 31.03.2017 21.01
Reputatie 2
Dat is geen privébericht.
Ik heb de persoonlijke gegevens verwijderd. Maar aangezien ik ze nu toch heb even gekeken. De 2,50 is op 29.03.2017 opgehaald en bijgeschreven bij het saldo.
Bedankt voor het uitzoeken. Kennelijk is het bedrag al bijgeschreven op het moment dat ik een keuzedag heb opgehaald.
Klopt!

Reageer