beantwoord

NS extra


Heb 10 minuten geleden via de NS extra mail gratis codes aangevraagd voor Schiphol, maar heb nog niks ontvangen.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 augustus 2018, 16:59

Hallo Sandra5912, welkom op onze Community!

Dat kan kloppen, vaak duurt dit maximaal een half uur. Mocht je hierna nog geen bericht hebben ontvangen dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens de bevestiging opnieuw versturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Sandra5912, welkom op onze Community!

Dat kan kloppen, vaak duurt dit maximaal een half uur. Mocht je hierna nog geen bericht hebben ontvangen dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens de bevestiging opnieuw versturen.

Reageer