beantwoord

NS extra aanmelden

Op deze pagina: http://nieuws.ns.nl/check-uit-alert-nu-voor-alle-ns-reizigers
staat dat reizigers ervoor kunnen kiezen om alléén de check-uit alert service te krijgen op de mail, maar als ik me wil aanmelden, moet ik akkoord gaan met allerlei aanbiedingen en 'spam'. Kortom, die informatie klopt niet en ik vind dit erg vervelend!
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 maart 2017, 17:06

Het is mogelijk om bij NS Extra alleen alerts bij vergeten check-uit te krijgen en geen exclusieve voordelen en leuke aanbiedingen. Dit kan worden aangegeven door na aanmelding in Mijn NS bij Mijn NS Extra op de knop Instellingen te klikken:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Maysun en welkom op het NS Serviceforum.

Over welke meldingen heb je het precies? Gaat het om deze opmerking bij het aanmelden?

"Ik geef toestemming aan NS om mijn reisgegevens te verwerken en aan de uitgever van de OV-chipkaart, TLS, voor het verstrekken van mijn OV-chipkaart identificatie uitsluitend voor het doel om mij persoonlijke diensten te kunnen aanbieden."
Badge +3
Het is mogelijk om bij NS Extra alleen alerts bij vergeten check-uit te krijgen en geen exclusieve voordelen en leuke aanbiedingen. Dit kan worden aangegeven door na aanmelding in Mijn NS bij Mijn NS Extra op de knop Instellingen te klikken:

Reageer