beantwoord

NS Extra aanmelden

• 8 mei 2017
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik wil mij aanmelden voor NS extra, voer mijn kaartgegevens in maar mijn einddatum is 12-11-2014 en dat pakt hij niet terwijl dit gewoon een geldige kaart is want mijn NS abonnement staat hierop en heb de laatste jaren geen nieuwe meer gekregen. Hoe kan ik mij dan wel aanmelden.
icon

Beste antwoord door Slidestops 8 mei 2017, 16:08

Er zijn nog een aantal zichtkaarten met chip in omloop die een einddatum erop hebben staan die niet overeenkomt met de werkelijke einddatum.

Bijvoorbeeld traject abonnement, kaart was een jaar geldig (zicht)

Maar nadat dit afgeschaft is is de kaart geldig gebleven, maar kwam dus niet meer overeen met wat er op de kaart stond.

Deze kaarten verlopen ook en gaan er nu langzaam maar eker uit
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zou even overleggen met Klantenservice. Een abonnement zou niet mogen en kunnen staan op een persoonlijke chipkaart die niet meer geldig is. Met een nieuwe kaart zult u dit probleem niet hebben. NSExtra kan alleen gekoppeld worden aan een geldige kaart. Tel. 030 7515155.
Hoe heeft u kunnen reizen met een verlopen OV Chipkaart al die jaren ?
Reputatie 7
Er zijn nog een aantal zichtkaarten met chip in omloop die een einddatum erop hebben staan die niet overeenkomt met de werkelijke einddatum.

Bijvoorbeeld traject abonnement, kaart was een jaar geldig (zicht)
Maar nadat dit afgeschaft is is de kaart geldig gebleven, maar kwam dus niet meer overeen met wat er op de kaart stond.

Deze kaarten verlopen ook en gaan er nu langzaam maar eker uit

Reageer