beantwoord

NS Extra aanmelding, maar geen 1e klas?

  • 30 november 2018
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

Heb mijn NS extra geactiveerd, maar heb nog geen gratis 1e klas upgrade ontvangen. Zou deze wel graag vanmiddag gebruiken. Wat is de snelste weg om hier hulp bij te krijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 30 november 2018, 14:28

Ze worden niet meteen toegezonden maar pas na een paar weken. Het zal niet lukken er vandaag nog gebruik van te maken. U kunt het proberen bij Klantenservice, maar ik acht het kansloos.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ze worden niet meteen toegezonden maar pas na een paar weken. Het zal niet lukken er vandaag nog gebruik van te maken. U kunt het proberen bij Klantenservice, maar ik acht het kansloos.
Denk probleem al gevonden, kan 2 weken duren 😛. Jammer, niks aan te doen...

Edit: Zag nu pas de reactie van Thom, bedankt!

Reageer