beantwoord

NS EXTRA actie Fout

• 10 april 2019
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

LS, Ik probee rgebruik te maken van jullie mooie NS Extra actie om een 1e klas kaartje te verzilveren, echter wanneer ik mijn OV code invoer dan krijg ik de volgende melding.....? Heb het verschillende keren geprobeerd.

An error occurred while processing your request.
Reference #27.c4f655f.1554893732.4626d42
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 april 2019, 13:38

Hi MichelVonk en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je een foutmelding krijgt bij het invullen. Ik kan zonder gegevens moeilijk aangeven waar het precies fout gaat. Ik wil je adviseren een andere browser te proberen en, als dat geen oplossing biedt, contact op te nemen met onze Klantenservice. Daarbij zijn onze Sociale Media kanalen en de Live Chat een uitgelezen optie. Kom je er zo verder uit?
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb je volgens mij geadviseerd onze Klantenservice te benaderen via datzelfde internet, MichelVonk. Je zit op dit moment op een Klant-helpt-Klant forum. Wij als moderators handelen hier (vrijwel) geen zaken af die via de Klantenservice geregeld kunnen worden. Ik ga ervan uit dat je alsnog onze Klantenservice weet te bereiken en via mijn collega's een oplossing kunt krijgen.
Beste Jouke, een andere browser werkt ook niet. De andere actie of vraag, waarbij ik een naam in moet vullen gaat wel gewoon goed. De Klantenservice bellen om mee te doen aan een actie.... uuhhhhh nou dat lijkt me wat vreemd, en daar in de wacht komen.... BTW ik ben werkzaam in de Internetbranche dus weet hoe internet werkt. Ik wou gewoon laagdrempelig gebruik maken van jullie actie maar dit kan dus niet... Zal niet de enige zijn lijkt me....
Hi MichelVonk en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je een foutmelding krijgt bij het invullen. Ik kan zonder gegevens moeilijk aangeven waar het precies fout gaat. Ik wil je adviseren een andere browser te proberen en, als dat geen oplossing biedt, contact op te nemen met onze Klantenservice. Daarbij zijn onze Sociale Media kanalen en de Live Chat een uitgelezen optie. Kom je er zo verder uit?

Reageer