beantwoord

NS extra al aangemeld

• 15 december 2019
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Als ik NS extra wil activeren, krijg ik de melding dat mijn kaartnummer reeds geregistreerd is. Ik weet echter van niks. Waar kan ik controleren of NS extra aan mijn abonnement is toegevoegd en hoe ik van de meereis korting gebruik kan maken?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 16 december 2019, 10:04

Goedemorgen Spoorstaaf!

Via je Mijn NS account kan je zien of de betreffende OV-chipkaart is aangemeld voor NS Extra. Je krijgt het Meereisretour binnen enkele dagen nadat je bent aangemeld voor NS Extra per e-mail toegezonden. 
Bij mij persoonlijke gebeurde dit na 3 dagen. De betreffende e-mail kwam wel in mijn spam-folder binnen. Misschien is dat bij jou ook het geval? 

Hieronder vind je een super-deluxe, handgemaakte afbeelding met uitleg omtrent het Mijn NS gedeelte.

Controle of NS Extra actief is.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Spoorstaaf!

Via je Mijn NS account kan je zien of de betreffende OV-chipkaart is aangemeld voor NS Extra. Je krijgt het Meereisretour binnen enkele dagen nadat je bent aangemeld voor NS Extra per e-mail toegezonden. 
Bij mij persoonlijke gebeurde dit na 3 dagen. De betreffende e-mail kwam wel in mijn spam-folder binnen. Misschien is dat bij jou ook het geval? 

Hieronder vind je een super-deluxe, handgemaakte afbeelding met uitleg omtrent het Mijn NS gedeelte.

Controle of NS Extra actief is.

Reageer