beantwoord

NS Extra: Alstublieft geld terug

• 8 april 2017
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Op 31 maart ontving ik van NS een mail met de mededeling dat ik € 2,50 bij de kaartautomaat kon ophalen omdat ik in maart 2 keer in superdaluren met NS heb gereisd. Vandaag, 8 april heb ik twee keer geprobeerd om onder Ophalen bestelling dit geld bij te schrijven maar het staat er helemaal niet? Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 april 2017, 11:34

Hallo grondzeiler14, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat het niet helemaal goed gaat. Dit is inderdaad een actie van NS Extra. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Soms zien we ook dat het bedrag toch wel op de kaart is geladen, bijvoorbeeld tegelijk met het ophalen van een ander product. Mijn collega's kunnen even je gegevens erbij pakken en kijken of de €2,50 klaar staat om op te halen of al is opgehaald. Dan weet je direct waar je aan toe bent.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Vroege 1 april grap? Of misschien wel een valse mail, was de mail slechts ter kennisgeving of moest je nog ergens op klikken en bepaalde gegevens invullen?
Zeker geen grap want ik had van NS eind februari dit actie-aanbod gekregen. In de mail stond hoe ik het bedrag kon opladen; geen activeringscode of link
Hallo grondzeiler14, welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat het niet helemaal goed gaat. Dit is inderdaad een actie van NS Extra. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Soms zien we ook dat het bedrag toch wel op de kaart is geladen, bijvoorbeeld tegelijk met het ophalen van een ander product. Mijn collega's kunnen even je gegevens erbij pakken en kijken of de €2,50 klaar staat om op te halen of al is opgehaald. Dan weet je direct waar je aan toe bent.
Dank je voor de suggestie; pak ik morgen op.

Reageer