beantwoord

NS Extra: Alstublieft, geld terug omdat u extra met NS heeft gereisd

• 15 October 2016
  • 7 reacties
  • 682 Bekeken

Vlgs bovenstaande email kan ik 2,50 ophalen bij de NS-kaartautomaat of ieder ander OV-chipkaart oplaadpunt. Dat kan tot 1 jaar na ontvangst van dit bericht. Ik kan alleen mijn keuzedagophalen bij bestellingen. Kunt u me vertellen hoe ik deze 2,50 toch krijg?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 October 2016, 11:54

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo beertje kat en welkom op het Serviceforum.
Als het goed is staat de €2,50 klaar om op te halen bij de kaartautomaat. Vervelend dat dit in dit geval niet zo is. Je kunt even contact opnemen met onze klantenservice om te checken wat hier aan de hand is. Dit gaat het snelst telefonisch via 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter. Uiteraard mag je mij ook een privébericht sturen.

EDIT: Ik heb geen bericht ontvangen dus hoop dat de situatie is opgelost.
Neen het is ng niet opgelost, moet eerst nog een keer met de NS reizen. Snap het niet goed want ik ben sindsdien wel met de tram weggeweest.
Dat is jammer om te lezen. Dit aanbod geldt niet voor reizen met de tram. Als het blijkt dat dit bedrag nog niet klaar staat om op te halen tijdens je volgende reis, dan kun je mij als nog een privébericht sturen en zal ik even voor je kijken.
Reputatie 1
Ook ik heb dit probleem, kan wel mijn extra reisdagen ophalen, ook de vergoeding van € 2,50 kan ik zien, maar niet selecteren, wat kan ik er aan doen?

Gr. Jan
Hallo Jan048, is dit inmiddels wel gelukt? Zo niet, dan kun je even contact opnemen met onze klantenservice om te checken wat hier aan de hand is. Dit gaat het snelst telefonisch via 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter.

@beertje Ik heb geen privébericht van je ontvangen dus hoop dat het nu wel is opgelost.
Dit probleem heb ik ook. Ik heb het verschillende keren geprobeerd bij een oplaadpunt, maar tot nu toe staat er geen bestelling voor mij klaar.
Hey Gerritje, welkom op het NS Serviceforum! Je kunt het beste even met de klantenservice contact opnemen om te kijken wat er aan de hand is. Hier vind je de contactgegevens.

Reageer