Ik snap niet wat de bedoeling is van alweer iets nieuws, het aantal mogelijkheden en vermeldingen (ook commercieel) wordt zo groot dat de app steeds trager begint te werken en het gebruik mij steeds meer tegen begint te staan. Wat moet ik bijvoorbeeld met de treinradar? Volkomen overbodig. Kan er geen uitgeklede versie van de app komen voor anti nerds zoals ik met alleen de basis dienstregelingsgegevens?
NB: Ouderen houden niet zo van verandering. Het is al lastig genoeg dat je bij Apple gedwongen wordt mee te gaan met elke iOS vernieuwing omdat er anders beveiligingslekken ontstaan.
Beste antwoord door Thomas NS
Dat berust denk ik op basis van voorkeur. Veel reizigers willen zo veel mogelijk informatie zelf inzichtelijk hebben, waardoor plannen en begrip krijgen voor bepaalde storingen en situaties kan worden gefaciliteerd. Ik begrijp heel goed dat voor de minder app-bedreven reizigers deze informatie overbodig lijkt. Nu merk ik zelf (Android, Samsung) geen problemen in de app. Bij mij is het één van de soepelste apps op mijn telefoon. Wellicht heeft iOS hier meer moeite mee, maar dat is bekend. Ik leg dit bij de appdevelopers neer, misschien is er mogelijkheid tot het versimpelen van de opties en het bevorderen van de appsnelheid bij iOS systemen. Heb je nog meer functies die naar jouw inzien overbodig zouden zijn?
Bekijk origineel