beantwoord

NS Extra april2019 aanbieding geldig tot en met 31-12-2018?

• 30 april 2019
  • 4 reacties
  • 424 Bekeken

Ik ontvang zojuist een NS Extra email met een upgrade naar een eerste klas kaartje
om de eerste klas eenmalig te verkennen. Hier it een code bij waarbij vermeld staat dat deze tot 31 december 2018 geldig is. Kunt u mij een code verschaffen die tot en met 31 december 2019 geldig is?

Hoe werkt het?
Jouw persoonlijke couponcode is XXXXXXXXXXXXX. Deze is te verzilveren en te gebruiken t/m 31 december 2018. Let op: je moet in het bezit zijn van een geldig 2e klas vervoerbewijs (niet i.c.m. actiekaartjes). De upgrade is doordeweeks na 9 uur en in het weekend de hele dag geldig.
icon

Beste antwoord door Emma NS 30 april 2019, 18:19

Goed om te weten dat deze typefout is gemaakt. Ik denk dat je de couponcode gewoon kunt gebruiken hoor! Zou je dit willen proberen? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Goed om te weten dat deze typefout is gemaakt. Ik denk dat je de couponcode gewoon kunt gebruiken hoor! Zou je dit willen proberen? 🙂
De typefout is nog niet aangepast. Ik heb gisteren de NS extra nieuwsbrief ontvangen en er staat nog steeds 2018. Misschien ff spoedje van maken? 🙂
Ik ga er opnieuw achteraan! Het probleem is vaak dat dit soort mails in grote aantallen vooraf staan ingesteld om verzonden te worden. Voor ons is het makkelijk praten om 'even' de datum aan te passen. Helaas ligt dat achter de schermen toch anders.😅
Ah! Ik snap m hoor! Marketing Automation is heel leuk en handig totdat je iets moet wijzigen 😁. Succes!

Reageer