NS Extra aprilmodule 2018

• 16 maart 2018
  • 71 reacties
  • 7197 Bekeken

Toon eerste bericht

71 reacties

@Joke
Een dag reizen gaat niet lukken, maar iemand meenemen met de code wel. De code is online inwisselbaar met bijbetaling van €14 (meestal) voor een dagretour tussen twee stations naar keuze (meestal). Dot dagretour kunt u op ieders naam zetten, dus u kunt iemand meenemen en zelf op uw keuzedag reizen.
Ik kreeg de aanbieding, maar na invullen code kreeg ik het bericht dat de code verlopen is! Was het toch een aprilgrap?

2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 1e klas met vrije bestemmingskeuze voor € 19
2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14

Kan ik nu 2x een eerste klas ticket kopen en ook nog 2x een tweede klas ticket ?

Dus 4 kaarten in totaal - of moet ik een keuze maken en kan ik maximaal 2 kaarten kopen met deze leuke actie ?
Reputatie 6
@Broekmaa Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, e-mailadres en de foutieve codes? Dan ga ik voor je aan de slag.

@Tiffanyny Je krijgt vier kortingscodes van ons, die je dus kunt gebruiken voor twee 1ste klasse tickets en twee 2de klasse tickets.
De dagretour aktie is waardeloos.
Je moet dit product een dag van te voren op jouw kaart laden volgens klantenservice. Op de dag zelf is niet mogelijk. Hoe maak je een aktie nodeloos ingewikkeld. Nu moet klantenservice morgen het bedrag weer terugstorten ??
Reputatie 7
Badge +2

@Tiffanyny Je krijgt twee kortingscodes van ons, die je dus kunt gebruiken voor twee 1ste klasse tickets of twee 2de klasse tickets.

Ik zie in mijn mail toch echt 4 verschillende kortingscodes, 2 voor een 1e klas ticket en 2 voor 2e klas ticket.
Thomas, zou je op post 14 en 16 in kunnen gaan?

@Tiffanyny Je krijgt twee kortingscodes van ons, die je dus kunt gebruiken voor twee 1ste klasse tickets of twee 2de klasse tickets.

Ik zie in mijn mail toch echt 4 verschillende kortingscodes, 2 voor een 1e klas ticket en 2 voor 2e klas ticket.

Ik ook, zou het raar vinden als je er dan maar 2 kan gebruiken.
Reputatie 6
Excuses, reactie aangepast. Ik was in de war.

@Treinspotter
Heb ik voor je uitgevraagd.
Dankjewel, maar gelukkig ben ik geen trein-d 😉
Reputatie 6
Maandagen..
Hoi NS. ik ben Mehari. mag ik iets vraag?
Thomas, heel herkenbaar 🙂
Hoi NS. ik ben Mehari. mag ik iets vraag? Natuurlijk! Wat is de vraag? 🙂 Welkom op het forum overigens!
Kreeg ook zo’n aanbieding.
Geldig na 9.00 uur. Neem aan Dalurenregeling.
Recent via internet goedkoop kaartje gekocht, ingewisseld voor afgelopen vrijdag. Wilde ik om 17.30 inchecken met QR code bij Amsterdam RAI: kon ik er niet in. Op vrijdag geldig na de spits, vanaf 18.30.
Na wat dubben toch maar kaartje naar Almere, a 5,70 bijgekocht, want uur dwalen op station is ook zo wat. Trein 17.35 natuurlijk gemist, door dit gedoe. Uiteindelijk om 18.05 vertrek naar Almere.
Les: goed de kleine lettertjes van aanbiedingen lezen, en hopen dat NS dit er in het vervolg bij zet !!!!!!

@Treinspotter
Heb ik voor je uitgevraagd.
Ik reageer even namens Thomas, gezien we een reactie hebben gekregen over waarom het niet werkt om het ticket op een OV-chipkaart te laden.

Oorspronkelijk was het wel de bedoeling om deze optie aan te bieden voor deze actietickets, maar door een technische fout bij het aanmaken van het product blijkt dit uiteindelijk geen mogelijkheid te zijn. Iedereen die bij het bestellen ervoor gekozen heeft om het ticket te laden op de OV-chipkaart zal deze week een e-mail krijgen met een geldig ticket. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 4
Badge
Kreeg ook zo’n aanbieding.
Geldig na 9.00 uur. Neem aan Dalurenregeling.

Dat is een verkeerde aanname. Het product heet Dagretour Voordeeluren, dus moet u rekening houden met voordeeluren, niet met daluren.

Het is dus niet toegestaan om met dit dagretour te reizen of in te checken tussen 4.00 en 6.30 zoals bij Daluren kaartjes het geval is. De voordeeluren kennen geen middagspits.
@Stijn
Zoiets dacht ik al. Het is immers helemaal nog niet mogelijk om een dagretour op een ov-chipkaart te laden. Bedankt voor de terugkoppeling.
Badge +3
Ik heb in het verleden wel vaker actieproducten Voodeeluren op mijn kaart geladen.

Dat ging dan wel om een dagkaart (die voor € 12,50) en niet om een dagretour. Weet niet of dat zoveel verschil maakt dat het niet mogelijk zou zijn.

Maar in dit geval is er dus een foutje gemaakt waardoor het niet kan... is jullie vergeven 😉
Kun je de kaartjes van 14 euro ook voor 6.30 uur gebruiken?
treinkaartjes, dat kan alleen in het weekend. Doordeweeks zijn de kaartjes vanaf 9.00 uur geldig.
Alle deelnemers van NS Extra ontvangen woensdag 4 en vrijdag 6 april 2018 een e-mail met daarin verschillende aanbiedingen om hen te inspireren er een dagje op uit te gaan met de trein. Daarnaast ontvangen alle NS Extra deelnemers een of meerdere kortingscodes voor een treinaanbieding.

NS Extra deelnemers met Dal Vrij of een Altijd Vrij abonnement:

• 1x kortings code voor Meereisretour met vrije bestemmingskeuze voor €10,50

NS Extra deelnemers zonder Dal Vrij of Altijd Vrij abonnement:
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 1e klas met vrije bestemmingskeuze voor € 19
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14

Een aantal NS Extra deelnemers (geen studenten) zonder Dal Vrij of Altijd Vrij abonnement:
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 1e klas met vaste bestemming voor € 17
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vaste bestemming voor €12,50

• Studenten: 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14

Zoals gewoonlijk worden de acties verdeeld en bepaald op basis van reisgedrag, aanbod en woonplaats, zodat de actie goed aansluit op elke individuele reiziger. De actie kan worden uitgegeven aan derden: ze zijn niet persoonsgebonden. Daarnaast zijn deze aanbiedingen ook te combineren met een upgrade 1ste klasse, behalve wanneer dit een actieproduct betreft.

Deze producten zijn geldig t/m 31 mei 2018 en zijn doordeweeks ná 9:00 uur geldig en in het weekend de hele dag. Op Koningsdag (27 april 2018) zijn deze treinaanbiedingen niet geldig. De treinaanbiedingen alleen geldig in alle binnenlandse treinen van NS, Arriva, Blauwnet Breng, Connexxion (Valleilijn), Keolis Nederland en R-net. Dus niet in de Thalys en de Eurostar.

Meer informatie over NS Extra? Kijk hier.

Hartelijk dank voor de acties die we regelmatig mogen ontvangen. Vandaag heb ik 2 dagkaarten Haarlem met de actiecode besteld. Voorheen kon ik de actiecodes in de aanbiedingsbrief "kopiëren" en vervolgens "plakken" bij het invoeren van de codes. Helaas lukte me dat deze keer niet. Is dat bewust gedaan of toevallig?
Ik heb het zelf ook even geprobeerd, duinroos. Ik krijg het ook inderdaad niet voor elkaar de codes uit de mail te plakken. De gehele tekst in het gele blok in de mail is een hyperlink naar onze webpagina in plaats van alleen de button 'verzilver je bestelling'. Ik vermoed dat dit een foutje is geweest. Dit zal met de achterliggende (html) code van de mail te maken hebben.
Dank voor reactie! ik hoop dat het bij een volgende keer weer lukt.
Ik heb net een kaartje willen komen voor € 14 met de in de mail vermelde kortingscode, wilde per iDeal afrekenen, maar kreeg door storing bij Rabobank een foutmelding. De kortingscode kan echter bij een nieuwe poging niet meer worden ingevoerd omdat deze al gebruikt zou zijn. Zou u mij een nieuwe kortingscode (dagretour 2e klasse) willen mailen die ik wel kan gebruiken zodra de Rabobank haar storing heeft verholpen?

Reageer