NS Extra aprilmodule 2018

• 16 maart 2018
  • 71 reacties
  • 7544 Bekeken

Reputatie 7
Alle deelnemers van NS Extra ontvangen woensdag 4 en vrijdag 6 april 2018 een e-mail met daarin verschillende aanbiedingen om hen te inspireren er een dagje op uit te gaan met de trein. Daarnaast ontvangen alle NS Extra deelnemers een of meerdere kortingscodes voor een treinaanbieding.

NS Extra deelnemers met Dal Vrij of een Altijd Vrij abonnement:
  • 1x kortings code voor Meereisretour met vrije bestemmingskeuze voor €10,50

NS Extra deelnemers zonder Dal Vrij of Altijd Vrij abonnement:
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 1e klas met vrije bestemmingskeuze voor € 19
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14

Een aantal NS Extra deelnemers (geen studenten) zonder Dal Vrij of Altijd Vrij abonnement:
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 1e klas met vaste bestemming voor € 17
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vaste bestemming voor €12,50

• Studenten: 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14

Zoals gewoonlijk worden de acties verdeeld en bepaald op basis van reisgedrag, aanbod en woonplaats, zodat de actie goed aansluit op elke individuele reiziger. De actie kan worden uitgegeven aan derden: ze zijn niet persoonsgebonden. Daarnaast zijn deze aanbiedingen ook te combineren met een upgrade 1ste klasse, behalve wanneer dit een actieproduct betreft.

Deze producten zijn geldig t/m 31 mei 2018 en zijn doordeweeks ná 9:00 uur geldig en in het weekend de hele dag. Op Koningsdag (27 april 2018) zijn deze treinaanbiedingen niet geldig. De treinaanbiedingen alleen geldig in alle binnenlandse treinen van NS, Arriva, Blauwnet Breng, Connexxion (Valleilijn), Keolis Nederland en R-net. Dus niet in de Thalys en de Eurostar.

Meer informatie over NS Extra? Kijk hier.

71 reacties

De aanbiedingen zijn geldig tot en met 31 mei 2018 en je kunt er ook mee reizen tot en met 31 mei 2018.
Reputatie 5
Ik heb een van de twee codes verzilverd. Kan ik de andere nog verzilveren en tot wanneer kan dat nog?
Hallo FTop, het betreft hier inderdaad een retour. De reactie van Momo is correct, je kunt alleen van A naar B en weer van B naar A. Als je deze reis wilt maken zoals jij wenst, dan dien je een extra vervoerbewijs naast de Dagretour aan te schaffen. Dat kan bijvoorbeeld via de Spoordeelwinkel, zie hier.
Reputatie 7
Badge +2
Daarom is het ook een Dagretour. Met een dagretour kun je van A naar B en weer terug van B naar A.
Eventueel kun je uitstappen op een station wat op de route ligt, maar je kunt niet naar station wat niet op de route ligt.
Hallo, ik wil met de Dagretour Voordeeluren vrije bestemming met de trein van 't Harde naar Den Haag centraal en vandaar naar Ede-Wageningen. Ik kan echter geen extra bestemming invoeren als ik het kaartje wil bestellen, alleen van A naar B en van B naar A. Weet iemand hoe dit zit en of dit wel mogelijk is?

Alvast bedankt!
Jammer dat is dus 19 euro weggegooid
Reputatie 7
Badge +2
Nee, dat kan helaas niet. Met een dagretour Dieren - Amsterdam kunt u via Arnhem en Utrecht naar Amsterdam en eventueel andere stations op deze route. Den Haag, Rotterdam en Alkmaar liggen niet op de route. Hiervoor had u beter bij AH een dagkaart daluren kunnen kopen. Dan mag u onbeperkt reizen, zolang u maar in de daluren incheckt.

Met een dagretour Dieren - Alkmaar had u wel naar Amsterdam gekunt aangezien dit op de route ligt.
Mijn kleindochter wil morgen met mij een dag treinen. Nu heeft ze de route die zij wil gaan al helemaal uitgestippeld. Van Dieren naar Den Haag dan naar Rotterdam dan Alkmaar en Amsterdam. Ik heb een dagretour 1ste klas gekocht voor 19 euro. Nu moet ik een begin en eindbestemming invoeren. Dieren - Dieren accepteerde die niet. Ik heb nu Dieren - Amsterdam ingevoerd. Kan ik nu wel Den Haag en Rotterdam en Alkmaar aandoen.
Reputatie 7
Badge +2
Ja, want dit ligt op de route naar Vlissingen.
Stel ik neem de dagretour waarbij ik een vaste begin en eindbestemming op moet geven; ik ga naar Vlissingen toe, maar ik wil voor dat ik daar uitstap eerst nog even naar Middelburg is dit dan gewoon mogelijk?
bedankt voor reacties! alles duidelijk nu
Ik kan me helemaal aansluiten bij het antwoord van Slidestops!
Reputatie 7
Als je op saldo reist met je voordeeluren abonnement is er niets aan de hand. Dat is gewoon een toegestane combinatie. De tegoedbon is voor zover ik weet geldig in de spoordeelwinkel, en niet op losse reizen op saldo.
Beste NS community. Ik heb nu twee meereiskaartjes voor 4 euro per stuk besteld, maar nu vraag ik me af, of ik als voordeeluren abonnement houder wel als "volwaardig" geaccepteerd wordt. Er staat "Geldig: Alléén geldig als u de hele reis met iemand meereist die 12 jaar of ouder is en in het bezit is van een geldig volwaardig vervoerbewijs." En..... ik heb nog 5 euro ns tegoedbon vanwege mijn verjaardag. Die kan ik zeker ook niet inzilveren als ik iemand mee wil nemen op mijn kaartje? Hartelijke dank
Hoi Marga.anders,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Een dagretour van 14 euro is ook een actie en mag dus niet worden gecombineerd met de Meereiskaart van 4 euro.

@Anne77 net boven je vraag stond het antwoord al, dat mag dus niet.
Ik heb 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14 ontvangen. Als we met 4 volwassenen reizen, kan ik dit combineren met 2x meereisretour voor 2x 4 Euro? er staat bij meereiskaart voorwaarden "Het Meereisretour is niet geldig in combinatie met de upgrade 1e klas, Spoordeelwinkel actie of een Retail actie (Albert Heijn, Kruidvat, Etos etc.)." zijn de dagretour voordeeluren spoordeelwinkel acties????
Hoi Marga.anders,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Een dagretour van 14 euro is ook een actie en mag dus niet worden gecombineerd met de Meereiskaart van 4 euro.
Ik kreeg gisteren met de post een meereis kaart voor 4 euro en een gratis upgrade eerste klas. Mag ik een dagretour van 14 euro kopen en iemand laten meereizen voor 4 euro? Ik neem aan dat met actiekaarten kaarten van kruidvat e.d bedoelt worden?
Het is me een beetje onduidelijk wat je precies bedoelt, cinvankester. Op de dag waarop je het aanbod oorspronkelijke wilde gebruiken heb je uiteindelijk zelf een extra ticket moeten aanschaffen omdat je dit NS Extra actieproduct niet kon downloaden. Nu wil je graag de kosten daarvan gecompenseerd krijgen omdat je niet zeker weet of je de actie op een ander moment alsnog kan gebruiken. Begrijp ik het zo goed?

Zo ja, dan zou ik je eigenlijk willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Ik heb momenteel te weinig informatie om er over te oordelen of dat mogelijk is en mijn forum dienst loopt spoedig ten einde. Het snelste kun je hiervoor contact op nemen via 030-7515155, Twitter of Facebook.
Ik heb de mail ontvangen met alsnog een ticket, omdat ik het op de dag zelf niet kon downloaden. Maar ik weet niet of ik voor 31 mei nog zo ver met de trein ga. Kan ik ook het geld retour krijgen van de reis (niet de 14 euro, maar het werkelijke bedrag van mijn reis)?
Dag Rheinie. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat de code niet meer werkt. 😞 Ik begrijp dat je je bestelling niet af hebt kunnen ronden? In dat geval is de code morgen weer beschikbaar om alsnog te kunnen gebruiken. Mocht je dan wederom tegen problemen aanlopen neem dan even contact op met onze Klantenservice. 🙂
Ik heb net een kaartje willen komen voor € 14 met de in de mail vermelde kortingscode, wilde per iDeal afrekenen, maar kreeg door storing bij Rabobank een foutmelding. De kortingscode kan echter bij een nieuwe poging niet meer worden ingevoerd omdat deze al gebruikt zou zijn. Zou u mij een nieuwe kortingscode (dagretour 2e klasse) willen mailen die ik wel kan gebruiken zodra de Rabobank haar storing heeft verholpen?
Dank voor reactie! ik hoop dat het bij een volgende keer weer lukt.
Ik heb het zelf ook even geprobeerd, duinroos. Ik krijg het ook inderdaad niet voor elkaar de codes uit de mail te plakken. De gehele tekst in het gele blok in de mail is een hyperlink naar onze webpagina in plaats van alleen de button 'verzilver je bestelling'. Ik vermoed dat dit een foutje is geweest. Dit zal met de achterliggende (html) code van de mail te maken hebben.
Alle deelnemers van NS Extra ontvangen woensdag 4 en vrijdag 6 april 2018 een e-mail met daarin verschillende aanbiedingen om hen te inspireren er een dagje op uit te gaan met de trein. Daarnaast ontvangen alle NS Extra deelnemers een of meerdere kortingscodes voor een treinaanbieding.

NS Extra deelnemers met Dal Vrij of een Altijd Vrij abonnement:

• 1x kortings code voor Meereisretour met vrije bestemmingskeuze voor €10,50

NS Extra deelnemers zonder Dal Vrij of Altijd Vrij abonnement:
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 1e klas met vrije bestemmingskeuze voor € 19
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14

Een aantal NS Extra deelnemers (geen studenten) zonder Dal Vrij of Altijd Vrij abonnement:
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 1e klas met vaste bestemming voor € 17
  • 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vaste bestemming voor €12,50

• Studenten: 2x kortingscodes voor Dagretour Voordeeluren 2e klas met vrije bestemmingskeuze voor €14

Zoals gewoonlijk worden de acties verdeeld en bepaald op basis van reisgedrag, aanbod en woonplaats, zodat de actie goed aansluit op elke individuele reiziger. De actie kan worden uitgegeven aan derden: ze zijn niet persoonsgebonden. Daarnaast zijn deze aanbiedingen ook te combineren met een upgrade 1ste klasse, behalve wanneer dit een actieproduct betreft.

Deze producten zijn geldig t/m 31 mei 2018 en zijn doordeweeks ná 9:00 uur geldig en in het weekend de hele dag. Op Koningsdag (27 april 2018) zijn deze treinaanbiedingen niet geldig. De treinaanbiedingen alleen geldig in alle binnenlandse treinen van NS, Arriva, Blauwnet Breng, Connexxion (Valleilijn), Keolis Nederland en R-net. Dus niet in de Thalys en de Eurostar.

Meer informatie over NS Extra? Kijk hier.

Hartelijk dank voor de acties die we regelmatig mogen ontvangen. Vandaag heb ik 2 dagkaarten Haarlem met de actiecode besteld. Voorheen kon ik de actiecodes in de aanbiedingsbrief "kopiëren" en vervolgens "plakken" bij het invoeren van de codes. Helaas lukte me dat deze keer niet. Is dat bewust gedaan of toevallig?

Reageer