beantwoord

ns extra avondretour kortingscode werkt niet

Mijn op 13 december ontvangen ns extra avondretour kortingscode werkt niet. Maakt niet uit wat ik die en met welke browser ik het probeer.
icon

Beste antwoord door Thom 16 december 2018, 15:36

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice.
Even contact opnemen met ns klantenservice ging helaas niet even. Vrij snel iemand aan de lijn gekregen maar na wat checks en in de wacht zettingen werd de vebinding verbroken. Kon ik het weer proberen. Toen geholpen door iemand die flint de tijd nam. De hele riedel aan checks wederom uitgevoerd alleen nu uitgebreiden. Na 20 min kwam hij erachter dat het inderdaad niet werkte en niet aan mij lag, iets waar de eerste hulp veel sneller achter was gekomen. Een paarkeer gezegd dat dit inmiddels zolang duurt dat het geen zin heeft omdat mijn telefoonrekening de korting teniet doet. Hij heeft nieuwe kortingscodes gegenereerd maar ook die doen het niet.
Reputatie 7
Badge +4
Wij kunnen dat hier niet voor u oplossen, hoe vervelend ook. Via de vaste lijn bedragen de kosten overigens één tik, het is lokaal tarief, ondanks het 030-nummer.
En een mogelijkheid om dit leed te compenseren kon hij mij niet geven helaas
ow dat is fijn!
Hoi matyas,

wat vervelend dat het zo onprettig verloopt vandaag. Er zijn gisteren en vandaag een aantal storingen gaande die helaas roet in het eten gooien. Ik vermoed dat mijn collega je misschien geen nieuwe kortingscodes heeft gegeven, maar nieuwe couponcodes. Die kun je hier verzilveren. Zou je eens willen proberen of dat lukt? En wanneer wil je het ticket gaan gebruiken?
Hoi matyas,

"Ik vermoed dat mijn collega je misschien geen nieuwe kortingscodes heeft gegeven, maar nieuwe couponcodes. Die kun je hier verzilveren. Zou je eens willen proberen of dat lukt?"

Het zogenaamd hier verzilveren van die couponcodes werkt verrassend genoeg niet. Ik ben net als @matyas op zoek naar een oplossing. Super frustrerend dat je op deze manier nooit kunt rekenen op de NS (het spijt me, maar ik ervaar dat echt zo). Wilde zelf ook graag morgen gebruik maken van de avondretour actie van NS Extra, maar als ik het zo lees ben ik weer blij gemaakt met een dooie kip. 🐔 Jammer, bedankt.
Er is een verschil tussen kortingscodes en couponcodes.

Vanuit NS Extra zijn kortingscodes verstrekt. Deze dien je bij het bestellen in je winkelwagen te verzilveren. Je krijgt dan korting op de aanschafprijs van het ticket. Een voorbeeld:

Een couponcode is een code die door Klantenservice wordt verstrekt waarmee je een nieuw ticket kan bestellen. Deze geeft geen korting op een bepaald ticket zoals een kortingscode. De manier van verzilveren is dan ook anders.
@Denice NS dan zou het alsnog fijn zijn als de door u genoemde theorie rondom kortings- en couponcodes net als uw beschrijving werkte in de praktijk.

Voor alsnog is het namelijk niet mogelijk om de NS Extra kortingscodes voor een avondretour van €9 te verzilveren in het winkelmandje. En dat is wel wat u beweert.

Het is te zot voor woorden hoe de NS haar klanten op zo'n manier om de tuin leidt met zogenaamde "speciale acties". De NS klantenservice is ook helemaal niet tegemoetkomend of oplossingsgericht omstreden dit probleem, waardoor ik als klant niet op de NS kan rekenen. Ik vind het zeer spijtig dat er nalatig met de situatie wordt omgegaan.
Mijn op 13 december ontvangen ns extra avondretour kortingscode werkt niet. Maakt niet uit wat ik die en met welke browser ik het probeer.
Bij mij hetzelfde probleem, al een paar dagen met verschillende internetbrowsers. Met 3 medewerkers gesproken, met als enige conclusie dat er al een paar dagen een storing is...Ik moest het de volgende dag nog maar eens proberen.... Ik moet toegeven dat ik vriendelijk benaderd word, maar ik schiet er niets mee op! Je wordt zo blij gemaakt met een dode mus....:-(
Ook mijn op 13 december gestuurde kortingscodes voor een avondretour van €9 werken niet. Ik heb de Klantenservice gebeld en nieuwe codes gekregen maar ook deze codes werken niet. Weer de Klantenservice gebeld met antwoord dat het zou moeten werken en dat ze niets meer kunnen doen. Wie kan mij verder helpen?
Welkom bij onze NS Community, Alexander 2018! Ik heb je naam veranderd omdat er "NS" in stond. Alleen moderators en andere collega's hebben deze toevoeging bij hun naam staan.

Wat balen dat het niet lukt. Wanneer wil je met het ticket gaan reizen? Heb je het geprobeerd op de manier waarop Denice het in dit topic uitgelegd heeft? En heb je een couponcode of een kortingscode gekregen?
Hallo Iris,
Ik wil vanavond reizen. Ik heb kortingscodes gekregen. Als ik de kortingscode invul krijg ik als foutmelding: "Er zijn problemen opgetreden met het invoeren van de kortingscode." Ik heb de kortingscode precies ingevoerd (met hoofdletters etc), daar ligt het niet aan. Is er eigenlijk iemand waarbij het wel gelukt is?
Wat vervelend, Alexander. In dat geval raad ik je aan om het ticket zonder de kortingscode te bestellen en achteraf het teveel betaalde bedrag terug te vragen via onze klantenservice. Goede reis alvast 🙂
Beste Iris,

Goede tip, ga ik doen (het ticket zonder de kortingscode bestellen en achteraf het teveel betaalde bedrag terug vragen via jullie klantenservice). Bedankt!

Reageer