beantwoord

NS Extra Business Card

  • 27 maart 2018
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

Waarom ontvangen houders van NS extra o.a. Upgrades naar 1e klasse maar ontvang ik zelf met een NS Business Card nooit van dergelijke , terwijl mijn abonnement toch wel € 3800 per jaar kost? In mijn optiek nogal een kromme benadering van de klant.
icon

Beste antwoord door Henk_NL 27 maart 2018, 23:21

De NS Extra-dienst is tegenwoordig ook beschikbaar voor zakelijke klanten, zie https://www.ns.nl/zakelijk/meer/ns-extra-zakelijk.html.

Voor de rest is er voor de zakelijke klant niet veel inderdaad, zelfs een aantal interessante abonnementen zijn simpelweg niet beschikbaar, omdat marketing vindt dat ze "niet aansluiten bij de wensen van de zakelijke markt".
Bekijk origineel

1 reactie

De NS Extra-dienst is tegenwoordig ook beschikbaar voor zakelijke klanten, zie https://www.ns.nl/zakelijk/meer/ns-extra-zakelijk.html.

Voor de rest is er voor de zakelijke klant niet veel inderdaad, zelfs een aantal interessante abonnementen zijn simpelweg niet beschikbaar, omdat marketing vindt dat ze "niet aansluiten bij de wensen van de zakelijke markt".

Reageer